Netflix ma nowy hit. Serial „Bridgertonowie” nie jest już rekordzistą oglądalności platformy. Nowym przebojem stał się koreański „Squid Game”.
„Squid Game” hitem Netflixa
Koreański serial „Squid Game” to fenomen. Stał się najczęściej oglądaną produkcją na Netflixie. Sukcesu zapewne nie spodziewał się nikt – ani twórcy, ani platforma, ani krytycy.
Netflix podał właśnie, że serial pobił rekord oglądalności – był oglądany na 111 milionach kont na całym świecie. Rekord należący do serialu „Bridgertonowie” został poprawiony tym samym o aż 29 milionów.
Warto jednak dodać, że Netflix uznaje, że dane konto „oglądało” wybraną produkcję w momencie, gdy którykolwiek z odcinków był na nim uruchomiony nieprzerwanie przez co najmniej 2 minuty.
Fenomen z Korei Płd.
Skąd wziął się fenomen? Serial opowiada o setkach graczy, którzy decydują się na udział w grach dla dzieci. Wszyscy są bankrutami, a stawką w turnieju jest niemały majątek. Gry jednak tylko z pozoru są dla dzieci, bowiem w praktyce są przyczynkiem do krwawej jatki i zabijania najsłabszych i najmniej kreatywnych zawodników.
Serial powstał w Korei Południowej na zamówienie platformy Netflix. Pierwszy sezon produkcji składa się z dziewięciu odcinków. Główne role grają w nim Jung-Jae Lee, Hae-soo Park czy Sung-tae Heo. Po obecnym sukcesie możemy spodziewać się, że powstanie jego kontynuacja.