Współpraca startupu i fintechu: Bartłomiej Świercz [Podioom] i Paweł Zylm [InsurTech]

94

Gośćmi Cezarego Andrzejczyka byli w ostatnich dniach Bartłomiej Świercz reprezentujący spółkę Podioom oraz Paweł Zylm z projektu InsurTech.

Podioom

Z Bartkiem Świerczem z Podioom rozmawialiśmy już tutaj. Przypomnijmy jednak, że Podioom to znany polski startup technologiczny, który prowadzi swój serwis internetowy i aplikację mobilną o tej samej nazwie. Za firmą stoi idea łączenia ze sobą osobistych trenerów fitness z ludźmi pragnącymi uprawiać ten rodzaj sportowej aktywności. Dziś platforma wykorzystuje już też dobrodziejstwa technologii blockchain, co umożliwia jej klientom automatyczne podpisywanie umów pomiędzy trenerami a ich klientami z uwzględnieniem aspektów prawnych i ubezpieczeniowych związanych z tego typu kontraktami. Teraz firma, chce udowodnić, że synergia startupu z fintechem może dać nieoczekiwane rezultaty. Więcej o tym temacie obaj panowie, Bartłomiej Świercz oraz Paweł Zylm, powiedzieli w udzielonym nam wywiadzie.

Insurtech

Przy okazji warto dodać, że insurtech (nazwa pochodzi od zlepku słów insurance i technology) to jeden z działów branży fintechowej, który jest poświęcony w całości nowym rozwiązaniom technologicznym, ale w kwestii ubezpieczeń. Jak sam przyznaje Zylm, jeszcze do niedawna temat ten był całkowicie niszowy, zwłaszcza w Polsce. Dziś sprawa jest już zgoła inna. Do niego samego jako specjalisty w ostatnim czasie zwraca się o pomoc w tej kwestii wiele startupów i osób fizycznych. Może oznaczać to, że insurtech będzie kolejnym gorącym trendem na rynku fintechów i startupów. Czy więc warto zainteresować się inwestowaniem w tego typu przedsięwzięcia? Po części odpowiedzią na to pytanie będzie ponownie zapis naszej rozmowy ze Świerczem i Zylmem, do której jeszcze raz odsyłamy.

Gwiazda piłki wspiera startup

Warto przypomnieć, że od pewnego czasu medialną twarzą Podioom jest też Grzegorz Krychowiak, bardzo znany piłkarz i reprezentant Polski w tej dyscyplinie. Wsparł on też projekt kwotą aż 750 000 zł. Do tego od czasu inwestycji sportowiec mocno promuje firmę.

Sam Świercz nie ma wątpliwości, że współpraca z Krychowiakiem wspiera markę i wzbudza zainteresowanie samą platformą.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments