Woodland Games 27 listopada startuje z kampanią Hell Architect na Kickstarterze

Informacja prasowa

464

Woodland Games, polski producent i wydawca gier wideo z Grupy PlayWay, 27 listopada br. rozpocznie zbiórkę pieniężną na rozwój swojej autorskiej gry Hell Architect dedykowanej na PC. Kampania promocyjna będzie prowadzona za pośrednictwem serwisu Kickstarter. Docelowa kwota, którą spółka chce pozyskać na udoskonalenie projektu i kampanię marketingową wynosi 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich).

Celem zbiórki na Kickstarterze dedykowanej jednemu z naszych kluczowych tytułów – Hell Architect – jest pozyskanie dodatkowych środków na rozwój i promocję gry, której premierę planujemy w pierwszym kwartale 2021 roku. Zebraną kwotę przeznaczymy na dodanie dodatkowych funkcjonalności do rozgrywki, m.in. maszyny cierpień, nowych demonów oraz innych elementów oraz na szeroko zakrojone działania marketingowe związane z promocją tytułu. Mamy nadzieję, że kampania, która ruszy już za kilka dni, zakończy się satysfakcjonującym wynikiem. Docelowa kwota, którą chcemy pozyskać to 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich). W planach mamy również dostosowanie projektu do wymagań konsoli Nintendo Switch – mówi, Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.

W Hell Architect gracz pełni zarządczą rolę i kreuje własne piekło. To on zadecyduje jak będzie wyglądać przestrzeń kryjąca się za wrotami zła. Do jego dyspozycji oddane zostaną znane z przyziemnego życia budynki takie jak elektrownia, stołówka, ale również piekielne kapliczki i maszyny cierpień. Kontrowersyjny projekt uwzględnia scenariusz, w którym gracz będzie mógł wymierzać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.

Nasza gra jest inspirowana jest takimi tytułami, jak Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Obecnie finalizujemy prace nad prologiem Hell Architect, który zamierzamy zaprezentować niebawem – dodaje, Paweł Kozakowski.

Aktualnie spółka jest na etapie przygotowywania dokumentu informacyjnego. Studio chce zadebiutować na rynku NewConnect w pierwszej połowie przyszłego roku. Woodland Games nie wyklucza również pozyskania zewnętrznego finansowania na rozwój przyszłych projektów.

Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają prezentację dwóch gier rocznie do końca 2022. W portfolio studia zapowiedziane są następujące projekty, m.in. Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator. Studio jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.

W dłuższej perspektywie Woodland Games chce portować swoje gry na platformy konsolowe takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.

O spółce

Woodland Games to producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay. Studio działa na rynku od 2016 roku. W ciągu dwóch najbliższych lat zamierza zaprezentować cztery autorskie symulatory na komputery stacjonarne: Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer i Taxi Simulator. Docelowo spółka planuje portować swoje gry na konsole oraz przygotowywać preprodukcje celem sprawdzania potencjału rynkowego gier, a także realizować projekty na zlecenie.

Poprzedni artykułIdea Bank odstąpił od przeprowadzenia emisji akcji serii P
Następny artykułAtomic Jelly zapowiada premierę Space Mechanic Simulator w Q1 2021
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments