Paramount Pictures wyda nową serię NFT

374

Nowo zgłoszone znaki towarowe Paramount Pictures sugerują, że na rynek trafi kolekcja NFT amerykańskiej komedii dla nastolatków pt. „Wredne dziewczyny” z 2004 r.

NFT topowego serialu

Zgodnie z tweetami udostępnionymi przez licencjonowanego prawnika ds. znaków towarowych Mike’a Kondoudisa, 7 września Paramount Pictures złożyło dwa wnioski o znak towarowy dot. komedii dla nastolatków z 2004  roku, w której wystąpiła m.in. aktorka Lindsay Lohan.

Zgłoszenia dotyczące znaków towarowych obejmują „pliki multimedialne do pobrania zawierające dzieła sztuki”, które są uwierzytelniane za pomocą niezamiennych tokenów (NFT), a także „wirtualne towary”, w tym kryptowaluty i NFT.

Aplikacja obejmuje również przesyłanie i dostęp do kryptowalut, transakcji NFT i „tokenów aplikacji”.

Wspomniane „Wredne dziewczyny” to film komediowy dla nastolatków z 2004 roku. Jest uważany za jeden z najbardziej cytowanych filmów wszechczasów.

„Licealistka przeprowadza się do Illinois i w szkole poznaje grupę rządzących w niej dziewczyn. Były chłopak jednej z nich zakochuje się w Cady, co sprowadza na nastolatkę ich gniew” – to opis fabuły, jaki umieszczono na portalu FilmWeb.

Inne przykłady NFT z ostatnich dni

Wniosek pojawia się zaledwie dzień po tym, jak konglomerat medialny Viacom International złożył podobny wniosek o znak towarowy, którego celem było promowanie za pomocą narzędzi Web3 marki The Teenage Mutant Ninja Turtles.

Liczba firm zgłaszających znaki towarowe dla kryptowalut, tokenów niezamiennych (NFT) i Metaverse stale rośnie. Niedawno portal Cointelegraph poinformował nawet, że liczba znaków towarowych dot. rynku Web3 może w tym roku przekroczyć liczbę takich znaków z 2021 r. Oczekuje się, że więcej firm dołączy do nowego trendu.

Najnowsze znaki towarowe w przestrzeni NFT i Metaverse obejmują zarówno luksusowe marki projektantów, takie jak Hérmes, Sony Music Entertainment, jak i markę samochodów wyścigowych Formułę 1.

Dane opublikowane przez Dune Analytics pokazują, że znane marki, takie jak Nike, Gucci, Dolce & Gabbana, Adidas oraz Tiffany & Co., zgromadziły już łącznie 260 milionów dolarów ze sprzedaży NFT, co sprawia, że ​​adopcja NFT jest bardzo lukratywna i dochodowa.

Poprzedni artykułGiełda idzie w górę
Następny artykułAktualne ceny paliw na stacjach – 13 września
Redaktor naczelny serwisu PortfelPolaka.pl. Pasjonat gospodarki i przemian, jakie w niej zachodzą. Publicysta oraz promotor walut cyfrowych i technologii blockchain.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments