MoonPay ogłosiło nowe partnerstwo – z Mastercard. Celem jest wspólne zbadanie, w jaki sposób narzędzia Web3 mogą ulepszyć marketing lub znaleźć nowe sposoby nawiązania kontaktu z konsumentami.
MoonPay łączy siły z Mastercard
Prezes MoonPay, Keith Grossman, oraz dyrektor ds. marketingu i komunikacji Mastercard, Raja Rajamannar, ogłosili współpracę podczas Money20/20 w Las Vegas.
„Mastercard będzie korzystać z całego portfolio MoonPay z zakresu Web3, w tym z uwierzytelniania do bicia w ETHPass i nie tylko, a także ściśle współpracować z naszą agencją Otherlife w zakresie strategii, prac kreatywnych i front-endowych dla ich inicjatyw opartych na doświadczeniach” – napisał Grossman w oświadczeniu opublikowanym na LinkedIn.
Oprócz nowych doświadczeń konsumenckich związanych z Web3, MoonPay będzie również pracować nad integracją produktów i rozwiązań Mastercard w celu zwiększenia zgodności i zaufania w całej branży Web3. MoonPay włączy do swoich rozwiązań płatniczych narzędzia Mastercard, takie jak „Click to Pay”, Mastercard Send i Mastercard Crypto Crypto Credentials.
„Jesteśmy bardzo wdzięczni za partnerstwo i jeszcze bardziej podekscytowani tym, co nas czeka. Gratulacje dla całego zespołu” – dodał Adam Polansky, specjalista ds. marketingu Web3 firmy Mastercard.
Mastercard na rynku blockchaina
Mastercard aktywnie bada branżę blockchaina i kryptowalut, dodając w ostatnich latach do swojej platformy wiele produktów z tego zakresu. W 2022 roku firma uruchomiła np. nowy program, który umożliwia bankom oferowanie swoim klientom możliwości handlu kryptowalutami we współpracy z Paxos. Mastercard współpracował także z Coinbase i MoonPay, aby przenieść swoje płatności do świata Web3.