Green Caffè Nero nawiązało z Glovo współpracę, w ramach której oferuje dostawy kawy, ciast czy przekąsek, podała spółka. Oferta kawiarni za pośrednictwem aplikacji Glovo dostępna jest dla klientów z terenu Warszawy, Krakowa i Wrocławia.
„Jesteśmy znani z atmosfery naszych kawiarni i wszyscy już bardzo tęsknimy za gwarem kawiarnianym, z możliwością spotkań czy po prostu odpoczynku. Już siódmy miesiąc z rzędu nie jesteśmy z powodu zakazów w stanie tego oferować i jedyną możliwością skorzystania z naszej oferty pozostawała sprzedaż na wynos. Postanowiliśmy te możliwość poszerzyć i wraz z Glovo od teraz oferujemy naszym gościom dowóz naszych napojów i jedzenia do domu lub biura. Dostępna oferta obejmuje znane naszym gościom bestsellery, w tym latte, cappuccino czy cortado, a także przekąski i ciasta, obejmujące bagietki, tortille, klasyczną bezę czy ciasto Charleston” – powiedział prezes Green Caffè Nero Adam Ringer, cytowany w komunikacie.
Zamówienia będą realizowane z wykorzystaniem technologii Q-Commerce od Glovo. To system ultraszybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut od złożenia zamówienia, podkreślono.
„Green Caffè Nero od początku przywiązywało ogromną wagę do jakości dostaw, a my z radością wyszliśmy tym wysokim standardom naprzeciw. Nasza współpraca świetnie wpisuje się w cel, jaki postawiliśmy sobie w Glovo – rozszerzanie sieci partnerstw o nowe, ciekawe dla klientów kategorie. Chcemy, by nasza oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników” – dodał dyrektor generalny Glovo Polska Carlos Silván.
Dostawy będą odbywały się z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego, a napoje i posiłki przygotowywane będą z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dotyczących zasad higieny i bezpieczeństwa, podkreślono.
Założona w Barcelonie firma działa w ponad 650 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, LATAM i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. Aplikacja Glovo pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku, przejmując PizzaPortal. Obecnie z usługi można skorzystać w 33 miastach w Polsce.
Marka Green Caffè Nero została stworzona w 2012 roku przez Gerry’ego Forda – właściciela Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee.