Zarząd Digital Network podał dziś rano do wiadomości, że według wstępnych szacunków, skonsolidowane przychody spółki w całym 2023 roku wzrosły w ujęciu rocznym o 33%. Co więcej, w samym czwartym kwartale ubiegłego roku dynamika wzrostu była jeszcze wyższa.
Informacja ta wywołała wzmożony popyt na akcje Digital Network. W efekcie, ich kurs zyskuje dzisiaj ponad 10%.
Przychody Digital Network wzrosły w 2023 roku o 33%
Zarząd Digital Network podał dziś rano, że według wstępnych danych skonsolidowane przychody spółki w całym 2023 roku wyniosły łącznie 64,3 miliona złotych. Wartość ta jest o 33% wyższa od przychodów wypracowanych przez Digital Network w 2022 roku.
Co więcej, całoroczne przychody Digital Network okazały się zarazem wyższe od prognozy z listopada 2021 roku. Firma spodziewała się wówczas, że wyniosą 60,7 miliona złotych. Spółka poinformowała również, że 98% ubiegłorocznych przychodów (63 miliony PLN) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej.
Partnerem portalu Portfel Polaka jest Plantwear S.A., polski producent zegarków i biżuterii, oferujący najwyższej jakości produkty wykonane z naturalnych surowców: drewna i kamieni szlachetnych. Odkryj piękno i unikalność modowych dodatków.
W opublikowanym dziś rano komunikacie możemy także przeczytać, iż w samym czwartym kwartale minionego roku przychody Digital Network wyniosły 22,8 miliona złotych, co stanowi wzrost rok do roku o 41%. Zarząd spółki podał też, że blisko 99% tej kwoty (22,4 miliona PLN) pochodziło z segmentu cyfrowej reklamy zewnętrznej.
Akcje ostro w górę
Tak spektakularny wzrost przychodów Digital Network spotkał się z gorącym przyjęciem ze strony uczestników rynku. W efekcie, popyt na akcje spółki jest dziś tak duży, że w tej chwili ich kurs rośnie aż o 10,2%.
O Digital Network
Digital Network to utworzona w 2003 polska spółka działająca na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (Digital Out of Home). Za pośrednictwem spółki zależnej Screen Network zarządza siecią ponad 20 tysięcy ekranów reklamowych zlokalizowanych w całej Polsce.
Cyfrowe nośniki znajdują się w centralnych punktach największych miast, na dworcach kolejowych, lotniskach, a także w galeriach handlowych, pocztach oraz siłowniach w całej Polsce.
Zdywersyfikowana sieć ekranów zapewnia ogólnopolskie zasięgi reklamowe oraz dotarcie realizowanych kampanii do ponad 6,2 miliona konsumentów dziennie. Siedziba Digital Network mieści się w Warszawie. Spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w 2010 roku.