Który z obecnych 20-, 30- i 40-latków nie grał w gry dołączane do czasopisma CD-Action? Kto z rumieńcami na twarzy nie czytał recenzji, które publikowano na łamach magazynu!? Właśnie, próżno szukać kogoś, kto wychowywał się w latach 90., a nawet dwutysięcznych, i nie zna logotypu z charakterystyczną czcionką 3D i dyskobolem. Teraz okazuje się, że mamy okazję stać się udziałowcami tego kultowego czasopisma!

Początek końca?

Niedawno pojawiły się jednak pogłoski o tym, że magazyn ma zakończyć działalność. Ponoć jego dziennikarze otrzymali wypowiedzenia. Fani zaczęli martwić się, że ich ulubione czasopismo o grach zniknie z rynku! Całe szczęście sprawa nie jest przesądzona. A nawet inaczej: CD-Action przetrwa i zyska nowy blask.

Możemy już ogłosić – z nieskrywaną radością – że prawa do marki CD-Action (oraz PC Format) przejęła od wydawnictwa Bauer agencja gamingowa Fantasyexpo. Z chłopakami znamy się od dawna – to oni w 2014 zorganizowali nam CD-Action Expo, sami są też związani emocjonalnie z CDA. Nie wyobrażamy sobie lepszego obrotu spraw – napisano wczoraj w nocy na www magazynu.

Dalej czytamy, jaka przyszłość czeka markę:

„Przede wszystkim nie musicie obawiać się o papierowy magazyn – będzie ukazywać się zgodnie z harmonogramem, a za tworzenie go odpowiedzialna będzie dobrze wam znana ekipa. Każdemu jednak, kto wie, czym na co dzień zajmuje się Fantasyexpo, do głowy przychodzi jeszcze jedna oczywista korzyść z takiej współpracy.

Od kilkunastu lat w redakcji CD-Action regularnie powracał temat nowoczesnego serwisu internetowego i wysokiej jakości materiałów wideo. Nie ma co owijać w bawełnę – cdaction.pl w obecnej formie nie jest serwisem, na który sobie zasłużyliście.

Teraz to zmienimy. Redakcja, Fantasyexpo i Wy – bo każdy z was może dołożyć swoją cegiełkę. Zarówno do rozwoju czasopisma, jak i nowego serwisu czy profesjonalnego studia wideo.”

Crowfunding

Okazuje się, że CD-Action startuje z własną zbiórką crowdfindingową, za którą stoi Beesfund. Więcej o inicjatywie przeczytacie tutaj.

„Ten moment musiał w końcu nadejść – i nadszedł teraz. We współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo, która w czerwcu 2020 roku przejęła prawa do marki, rozpoczęliśmy prace nad nowym etapem w historii CD-Action. Obok wydawanego nieprzerwanie papierowego czasopisma stanie nowy portal oferujący zarówno treści pisane, jak i nowoczesne formy wideo”

– zauważa Beesfund.

Kaboom 💥🌪⚡️🔥🤖🦾Kto z was czytał i grał w gry z CD-ACTION?Już wkrótce będzie można zostać współwłaścicielem Magazyn CD-Action 😉

Opublikowany przez Lukasa S. Zgiep Środa, 8 lipca 2020

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments