Alior Bank wchodzi na platformę Booksy

54

Klienci Alior Banku od dziś mogą rezerwować wizytę w oddziale poprzez system Booksy. Usługa jest dostępna nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również dla mikroprzedsiębiorców, którzy chcą lub muszą osobiście udać się do placówki, podał bank.

To pierwszy projekt, który jest efektem wyzwania RBL_START #COVID-19 ogłoszonego przez Alior Bank i PZU w kwietniu 2020 roku, wskazano.

„Wykorzystanie popularnej aplikacji, jaką jest Booksy, to najlepszy przykład usługi pozafinansowej, która znakomicie uzupełnia i wzbogaca sposób działania banku. Za strategią ‚Więcej niż bank’ stoi właśnie przekonanie, że bankujący Polacy obok najwyższej jakości produktów i usług finansowych potrzebują także rozwiązań, które podnoszą wygodę kontaktu z bankiem. Wspólna umowa to także efekt specjalnego wyzwania RBL_START #COVID-19, którego celem było znalezienie we współpracy ze startupami odpowiedzi na skutki pandemii takich jak na przykład unikanie dużych skupisk ludzkich” – powiedział wiceprezes Alior Banku Marcin Jaszczuk, cytowany w komunikacie.

Zarówno klienci indywidualni Alior Banku, jak i mikroprzedsiębiorcy mogą umawiać się na wizytę w oddziale, aby załatwiać takie sprawy, jak założenie lub obsługa konta osobistego lub firmowego, wzięcie pożyczki lub kredytu, założenie lub zamknięcie lokaty, obsługa kredytu hipotecznego, inwestycje i inne, podano w materiale.

Na początku z platformy Booksy będą mogły skorzystać osoby, które będą chciały wybrać się do dowolnej placówki własnej w Warszawie, Krakowie lub we Wrocławiu. W zależności od zainteresowania tym rozwiązaniem lista oddziałów i miast będzie poszerzana, usługa może pojawić się także w przyszłości w aplikacji na smartfony Alior Mobile, zaznaczono.

„Booksy w Alior Banku to potwierdzenie, że wykorzystanie naszej aplikacji przez biznes to skuteczna odpowiedź na nowe potrzeby klientów praktycznie z każdej branży w nowej rzeczywistości. Bank w pełni wykorzystuje możliwości platformy oferując dostęp do niej zarówno klientom indywidualnym i przedsiębiorcom, bardzo szeroki wybór usług i możliwość szybkiej i wygodnej rezerwacji w kanałach social mediowych i bezpośrednio w Google. Kiedyś marzyliśmy o likwidacji kolejek, dziś wymaga tego nasze bezpieczeństwo i zdrowie i cieszę, się, że Booksy w tym skutecznie pomaga” – powiedział CEO Booksy Stefan Batory.

Booksy to najpopularniejsza na świecie tworzona w Polsce aplikacja do umawiania się. W tej chwili korzysta z niej ponad 7 mln klientów w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, RPA, Brazylii i USA. Booksy to dynamicznie rozwijający się marketplace gdzie klienci mogą korzystać ze stale rosnącej oferty usług nie tylko z segmentu beauty.

To kolejne wdrożenie w ostatnich tygodniach w Alior Banku, które pozwala klientom na łatwiejsze radzenie sobie ze zmianami spowodowanymi przez pandemię wirusa COVID-19.

„Mamy nadzieję, że podobnie jak w przypadku podpisu elektronicznego, wejście banku na platformę Booksy spowoduje, że wkrótce powstanie nowy standard budowania relacji z klientami, nie tylko w branży finansowej, nastwiony na ich maksymalną wygodę. To rozwiązanie znakomicie wpisuje się w wizję oddziału Alior Banku jako miejsca, które zapewnia klientom dyskrecję i wsparcie w kluczowych dla nich kwestiach” – powiedziała dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku Katarzyna Dziwulska.

Alior Bank koncentruje swoją działalność na usługach bankowości detalicznej i korporacyjnej. Podmioty zależne Alior Banku prowadzą działalność m.in. w zakresie usług leasingowych, informatycznych, faktoringu i asset management. Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa razem banku wyniosły 76,73 mld zł na koniec 2019 r. Jego największym akcjonariuszem (31,93% udziału w kapitale zakładowym) jest Grupa PZU.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments