Rozmawiamy z Twisto [VIDEO]

206

Firma Twisto już od niemal dwóch lat cieszy się coraz większym uznaniem sporej części polskich konsumentów. Wszystko to dzięki stałej pracy nad nowoczesnymi produktami finansowymi, które następnie są udostępniane przez tą firmę na naszym rynku. O tym jak funkcjonują odroczone płatności, o nowej karcie płatniczej Twisto oraz o strategii tej spółki na polski rynek rozmawialiśmy z Renatą Salatą, Chief Growth Officer Twisto.

Twisto zaoferowało jakiś czas temu usługę dot. odroczonych płatności. Okazuje się, że firma współpracuje w jej ramach z ponad 300 sklepami. W samym listopadzie dokonano aż 16 000 transakcji w powstałym już systemie, zaś w skali roku 100 000.

„Oczekujemy, że w przyszłym roku podwoimy [wynik] lub jeszcze bardziej podniesiemy poprzeczkę”

– mówi nam nasza rozmówczyni.

Nowe produkty Twisto

Przy okazji rozmowy zapytaliśmy także o nowe produkty Twisto, do których należy np. karta płatnicza.

„W październiku tego roku wprowadziliśmy nasz nowy produkt – mobilną aplikację, która jest połączona z kartą płatniczą, która jest wydawana we współpracy z MasterCart. Dla nas do duży krok, bowiem połączyliśmy świat płatności offline i online w jednej mobilnej aplikacji. Dając do tego klientom możliwość lepszej wymiany walut, jak również możliwości korzystania z darmowej linii kredytowej aż do 45 dni. Klient robi zakupy, korzysta z naszych pieniędzy, czuje się bezpiecznie, ma dostęp do źródła finansowania i przez 45 dni może z tego korzystać za darmo. W 45. dniu może spłacić całą kwotę. W przypadku, gdy faktycznie nie ma pieniędzy, potrzebuje rozłożyć płatność w czasie, oferujemy płatności odroczone. Wtedy jest to już usługa płatna dla klienta. Wszystko jednak w jednej aplikacji”

– tłumaczyła nam Salata.

Samą kartę – zdaniem Chief Growth Officer – trudno jasno zdefiniować. Działa bowiem „trochę inaczej niż tradycyjna karta kredytowa, którą znamy z banków”. Sama karta ma być też udoskonalona w najbliższym czasie. Mają pojawić się nowe usługi z nią związane.

Z pewnością warto zainteresować się ofertą Twisto. Tym bardziej, że Polska jest dla tej czeskiej firmy bardzo ważnym rynkiem.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o