Plantwear z blisko 2,4 mln zł przychodów w I kwartale 2020 r.

Informacja prasowa

112

PlantwearPlantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w I kwartale 2020 roku osiągnął niespełna 2,4 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Początek roku był dla spółki czasem intensywnego rozwoju. Firma uruchomiła nową platformę sprzedażową Giftbay.pl, rozpoczęła sprzedaż na rynku ukraińskim, a także zakupiła nieruchomość, tym samym znacząco zwiększając możliwości produkcyjne.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z przychodów, jakie udało się osiągnąć w pierwszym kwartale 2020 roku. Dzięki temu, że naszym głównym kanałem sprzedaży jest Internet, nasi klienci, mimo pandemii i ograniczeń z nią związanych, nie musieli rezygnować z zakupów drewnianych akcesoriów – zainteresowanie naszym asortymentem było bardzo duże – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

W pierwszych trzech miesiącach 2020 roku, największą popularnością wśród klientów Plantwear cieszyła się drewniana biżuteria – ten segment działalności wygenerował blisko 1,4 mln zł przychodów. Na drugim miejscu pod względem sprzedaży uplasowały się drewniane zegarki – wpływy z tego tytułu to niemal 0,65 mln zł.

W pierwszym kwartale Plantwear wypracował blisko 2,4 mln zł przychodów netto, natomiast na poziomie zysku netto spółka odnotowała stratę w wysokości 0,18 mln zł. Duża część środków została przeznaczona na rozwój działalności spółki.

Plantwear dynamicznie się rozwija, a działania rozwojowe niosą za sobą koszty. Jesteśmy przekonani, że poczynione w pierwszym kwartale inwestycje przyniosą wymierne korzyści i zyski – dodaje Wiktor Pyrzyk.

Wśród najważniejszych wydarzeń minionego kwartału spółka wymienia uruchomienie sprzedaży na rynku ukraińskim, a także uruchomienie serwisu Giftbay.pl oferującego spersonalizowane prezenty. Spółka sfinalizowała także zakup nowej nieruchomości, która pozwoli na znaczące poszerzenie działalności firmy. Przeniesienie zakładu produkcyjnego nastąpi na przełomie II i III kwartału. Ponadto premierę miały nowe kategorie produktowe w ramach głównych linii produktowych.

O SPÓŁCE

Plantwear – lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe.

Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność.

Na początku stycznia 2020 r. Plantwear zadebiutował na rynku NewConnect.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments