Plantwear rozpoczyna sprzedaż w Rumunii

Informacja prasowa

245

PlantwearPlantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, uruchamia sprzedaż swoich produktów na rynku rumuńskim. Od dziś, zakupów w tym kraju można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej plantwear.ro. Docelowo, w Rumunii spółka wdroży również platformę Giftbay – obecnie trwają prace związane z jej tłumaczeniem.

Wiążemy duże nadzieje z rozpoczęciem sprzedaży produktów Plantwear w Rumunii. Rynek e-commerce w tym kraju odnotowuje kilkunastoprocentowe wzrosty, a dodatkowo, z naszych analiz wynika, że nie mamy tam konkurencji. Liczymy więc, że zainteresowanie naszą ofertą będzie bardzo duże – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Uruchomienie platformy plantwear.ro poprzedził szereg prac wdrożeniowych, do których zaliczało się przetłumaczenie witryny internetowej oraz zaplanowanie rozwiązań logistycznych. Plantwear zawarł umowę z DPD Romania, na mocy której, we wstępnej fazie zamówienia będą realizowane na zasadzie konsolidacji. Spółka opracowała kampanie marketingowe oraz reklamowe za pośrednictwem Facebook Ads oraz Google Ads, które będą skalowane wraz z rosnącymi wynikami sprzedaży na rynku rumuńskim.

W Rumunii Plantwear planuje również uruchomienie serwisu Giftbay, który oferuje spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zadebiutowała na rynku polskim w kwietniu, a już w drugim miesiącu działalności wypracowała ponad 30 000 zł przychodu. Trwa tłumaczenie witryny na język rumuński i angielski – zakończenie zaplanowane jest na wrzesień b.r.

O SPÓŁCE

Plantwear – lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność. Na początku stycznia 2020 r. Plantwear zadebiutował na rynku NewConnect.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments