Przychody za pierwsze półrocze 2023 roku wyniosły prawie 6,5 miliona złotych i wzrosły niemal trzykrotnie w porównaniu do analogicznego okresu 2022 roku. Z kolei EBITDA za pierwsze 6 miesięcy 2023 roku wyniosła prawie 1,2 miliona złotych, podczas gdy w tym samym okresie 2022 roku była ujemna. Końcówka 2023 roku zapowiada się ciekawie, zwłaszcza że spółka pracuje intensywnie nad dalszą ekspansją zagraniczną. Do końca 2024 roku spółka planuje osiągnąć ponad 50% przychodów z licencji.
One2tribe udostępnia platformę „Tribeware” do zarządzania wydajnością, uczenia i motywowania pracowników, wykorzystując innowacyjne techniki bazujące na psychologii behawioralnej, gamifikacji oraz uczeniu społecznym w tym AI i ML. Duże firmy takie jak Lidl, IKEA czy Bayer przy pomocy platformy motywują tysiące swoich pracowników w sposób zindywidualizowany. Dla jednego sprzedawcy dokonanie 5 transakcji dziennie to bułka z masłem, dla innego nigdy nieosiągalny cel. Ale jeden i drugi jest potrzebny i obu można oddzielnie motywować, szkolić i rozwijać. Dlatego platforma jednemu da nagrodę za odbycie szkolenia, a drugiemu dodatkowy bonus za sprzedaż powyżej jego normy, jego własnej normy, a nie normy danego stanowiska. Ta indywidualizacja jest szalenie ważna, bo z platformy korzysta codziennie bagatela 80.000 osób w 7 krajach. To pozwala klientom One2Tribe generować dodatkowe przychody liczone w dziesiątkach milionów złotych.
Spółka One2tribe konsekwentnie realizuje cele zawarte w ogłoszonej strategii rozwoju na lata 2023-2026. Spółka jest na etapie ofertowania kilkudziesięciu kontraktów, z których znaczna część została pozyskana dzięki wdrożeniu kampanii outbound, będącej jednym z celów wspomnianej strategii. Ponadto One2tribe pracuje nad znaczącym rozszerzeniem Tribeware i rozwija swoją platformę o nowe narzędzia bazujące na AI. D
Spółka One2Tribe S.A. jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2022 roku. Historia spółki to materiał na oddzielny artykuł. Warto wspomnieć, że firma jest obecna na rynku od 20 lat. Najpierw działała w branży gamingowej, potem płynnie przeszła do gamifikacji, by dziś działać jako deep tech.