Nowy biznes Kuby Wojewódzkiego

119

Kuba Wojewódzki – gwiazda TVN (a wcześniej Polsatu), ekscentryk, dziennikarz muzyczny, radiowiec promujący całkiem niezłą muzykę, postać kontrowersyjna i niekiedy żałosna – w porządku, sami wybierzcie sobie, co o nim myślicie. W tym tekście przyjrzymy się jednak Kubie-biznesmenowi. Dlaczego? Otóż Wojewódzki inwestuje w nowy projekt.

Jako dziennikarz Kuba osiągnął już wszystko. Jest znany jako radiowiec, jako gwiazdor z kilku programów talent show (o jego ostrych wypowiedziach z czasów „Idola” pamiętają chyba wszyscy, którzy są w okolicach 30-tki), szef legendarnego magazynu „Brum”, które promowało na serio dobre zespoły, i wreszcie kontrowersyjny prowadzący swojego talk-show. To ostatnie celebryta prowadzi od 2002 roku. Wojewódzki jest jednak świetnym przykładem na to, że pieniądze nie wystarczy zarabiać. Trzeba je też potem mądrze inwestować.

Kuba lubi pieniądze, pieniądze lubią Kubę

Wojewódzki słynie z dość szpanerskiego stylu życia i bycia. Jeździ samochodami, za którymi trudno się nie obejrzeć, i kocha młodzieżowe ubrania. Ponoć lubi też ostro imprezować, ale to już mniej nas interesuje.

W ubiegłym roku ogłosił zaś, że startuje z własną restauracją „Niewinni Czarodzieje 2.0” na warszawskim Powiślu. Choć chyba wcześniej nie miał doświadczenia w takim biznesie, osiągnął ponoć i na tym polu niemały sukces.

Teraz Wojewódzki postanowił zainwestować w coś nowego. „Jak poinformował na swoim Instagramie, wspólnie z byłym pracownikiem Polsatu, Konradem Stachurskim postanowili otworzyć agencję mającą na celu pomoc w pracy influencerów. Współpracować będą z Magdą Gessler, Antonim Królikowskim, Michałem Żebrowskim, Aleksandrą Żebrowską, ale także z Anną Muchą” – czytamy na MamBiznes.pl.

Celebryci w biznesie

Przygody celebrytów z biznesem nie zawsze kończą się dobrze. Mimo tego przedstawiciele tej grupy coraz chętniej inwestują w różne branże.

Np. znana „idealna pani domu” Małgorzata Rozenek-Majdan, prywatnie żona Radosława Majdana, byłego piłkarza, prowadzi teraz własną firmę cateringową MRM Food. Z kolei dziennikarz Onetu Jarosław Kuźniar wspólnie z Szymonem Pawlicą opracowali aplikację FunWisher, która jest interesujacym narzędziem do komunikacji gwiazd z fanami. Celebryta-startupowiec? Czemu nie!

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o