Deli2 w I kwartale br. rozpocznie kampanię crowdinvestingową

Udostępnij

Deli2Deli2 – spółka z rynku delikatesów premium z Bartoszem Kazimierczukiem na czele –  jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Emisja realizowana będzie przy współpracy z platformą Beesfund. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect. Proces upublicznienia planowany jest na lata 2023/2024.

Bartosz Kazimierczuk– W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę,  rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce. Ambicją marki Deli2 jest utrzymanie tendencji wzrostowej. Jesteśmy gotowi na obsługę kolejnych zamówień – mówi  Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. – Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024 – dodaje Bartosz Kazimierczuk.

Emisję akcji wspierać będzie platforma crowdinvestingowa Beesfund. 

– Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie – mówi Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund S.A. – Jestem przekonany, że branża ta ma ogromny potencjał rozwojowy i że oferta Deli2 zostanie zauważona przez społeczność inwestorską również z uwagi na unikalność ich modelu jako delikatesów luksusowych – dodaje.

Dynamiczny rozwój biznesu

Sklep online deli2.pl powstał w grudniu 2020 roku, w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie marka Deli2, w innowacyjny sposób, łączy 10 000 produktów od przeszło 30 renomowanych brandów. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24h.

Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.

Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 roku firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (mowa o mieście Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.

– Mimo stosunkowo niedawnego debiutu na polskim rynku e-grocery, Deli2 już od kilku miesięcy obecne jest ze swoimi produktami online w całym kraju, a także w punkcie stacjonarnym w Centrum Warszawy. W lokalu przy Wilczej 3 można znaleźć kilkaset produktów. Oferta dotyczy zarówno kuchni polskiej, regionalnej, jak i smakołyków z różnych zakątków świata. W ofercie dostępne są także dania restauracyjne Kuchni Gessler, czy L’ARC Varsovie. Na polskim rynku nie ma równego nam biznesu – mówi Bartosz Kazimierczuk. – W planach na ten rok mamy dalszą ekspansję geograficzną ze sklepami stacjonarymi Deli2 oraz rozwój funkcjonalności platformy sklepowej. Celujemy m.in. w rynek wrocławski. Do przełomu lat 2023/2024 chcemy dotrzeć do 10 mln klientów – dodaje.

Polski rynek e-handlu wart jest obecnie ok. 100 mld zł.

O Deli2:
Delikatesy premium Deli2 to spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments. Firma powstała w Q4 2020 r. Profil działalności spółki opiera się na oferowaniu produktów spożywczych pochodzących od najlepszych i sprawdzonych dostawców w jednym miejscu, umożliwiając dostęp do szerokiej palety towarów wysokiej jakości. To innowacyjny projekt na polskim rynku spożywczym, który łączy najlepsze delikatesy, piekarnie, winiarnie i sklepy z żywnością ekologiczną w jeden adres on-line. Serwis deli2.pl jako jedyny na warszawskim rynku posiada w ofercie tradycyjne dania kuchni polskiej Adama Gesslera. W ciągu najbliższych dwóch, trzech lat platforma delikatesy online deli2.pl planuje dotrzeć ze swoją ofertą do 10 mln klientów. 

Deli2 to spółka zależna notowej na Głównym Rynku GPW w Warszawie spółki Tower Investments. 

O Beesfund:
Beesfund – polska platforma społecznościowego finansowania udziałowego (equity crowdfundingu), założona w 2012 roku przez przedsiębiorcę Arkadiusza Regieca, z siedzibą w Warszawie. Jedna z pierwszych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej platform crowdfundingowych. Przez blisko 10 lat firmy przeprowadziły ponad 115 emisji, na kwotę ponad 76 milionów złotych.

Najnowsze

Zobacz również