Czat inwestorski z Forever Entertainment. Zapis rozmowy z Dębickim i Woźniakiem

448

ComparicW poniedziałkowym czacie na antenie Comparic24.tv, gościliśmy przedstawiciela spółki Forever Enterteinment, działającej na co dzień na rynku gamingowym, której notowania dostępne są na parkiecie małej giełdy NewConnect. Widzowie mieli możliwość zadawania pytań na żywo, a tematy przewodnie rozmowy to wyniki za II kwartał a także bieżąca i przyszła działalność spółki.

  • W czacie inwestorskim, gośćmi redaktora Marcina Podlackiego byli: Zbigniew Dębicki – Prezes Zarządu Forever Entertainment S.A. oraz Piotr Woźniak – CFO Forever Entertainment S.A.
  • FE opublikuje w poniedziałek wyniki finansowe za II kwartał.
  • Niedawno na NewConnect zadebiutowała spółka córka FE: MegaPixel Studio.
  • 20 sierpnia ma mieć miejsce premiera gry Rise Eterna na platformie Microsoft Xbox One!

Obecnie Forever Entertainment posiada ponad 50 partnerów biznesowych z całego świata i wydała łącznie ponad 80 gier na siedmiu platformach. FE jest w pierwszej trójce największych wydawców na świecie pod względem liczby gier wprowadzonych na konsolę Nintendo Switch.

Za najważniejsze wydarzenie mijającego kwartału można uznać zapowiedź gry THE HOUSE OF THE DEAD: Remake, która ukazała się w połowie kwietnia podczas wydarzenia Nintendo – Indie World, tym samym oficjalnie rozpoczęła się kampania marketingowa gry. Sama produkcja to ramake klasycznej strzelanki utrzymanej w konwencji horroru.

Starsi gracze z pewnością pamiętają ją jeszcze z automatów do gier lub z konsoli Sega Saturn, młodsi jeszcze w tym roku będą mieli okazję zmierzyć się z hordą zombie korzystając z konsoli Nintendo Switch. W planach mamy również wydanie kolejnej części gry, czyli THE HOUSE OF THE DEAD 2: Remake – komentował Zbigniew Dębicki.

Plany Spółki obejmują dalsze intensywne rozwijanie katalogu gier na wskazaną konsolę, której sprzedaż w porównaniu do sprzedaży innych konsol rośnie najszybciej od 2017 roku. Spółka wydaje gry na konsole w oparciu o IP (licencje gier) własne i w oparciu o IP pozyskane od zewnętrznych deweloperów.

Ponadto Spółka prowadzi inwestycje w obszarze technologii wspierających pracę producentów gier. Pierwszą aplikacją FE jest STERIO, która jako narzędzie programistyczne umożliwia grafikom 3D korzystanie ze standardowych jednostek fotograficznych do pobierania, importowania i odpowiednio konwertowania obrazów stereoskopowych na mapy modeli 3D.

Podstawową korzyścią z wykorzystania STERIO w produkcjach gier na silniku Unity 3D jest ewidentne skrócenie czasu pracy grafików, a tym samym zmniejszenie kosztów tworzenia tych gier.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments