Console Labs planuje debiut na NewConnect do końca 2021 roku

551

Console Labs – spółka z Grupy PlayWay, zajmująca się portowaniem gier na PC i konsole – planuje debiut na NewConnect do końca 2021 roku. Wcześniej rozważane jest przeprowadzenie publicznej oferty akcji, podała spółka.

„Przez trzy lata działalności na rynku zbudowaliśmy stabilną pozycję w branży gier wideo. Jesteśmy rentowną i szybko rosnącą spółką, gotową dołączyć do grona spółek publicznych. Mamy nadzieję, że debiut na NewConnect nastąpi jeszcze w tym roku. Wcześniej możliwe jest przeprowadzenie publicznej oferty akcji. Wszelkie szczegóły zostaną podane wkrótce” – powiedział prezes Console Labs Marcin Wesołowski, cytowany w komunikacie.

Console Labs działa na rynku gier wideo od 2018 roku. Spółka zajmuje się portowaniem gier z PC na wszystkie najważniejsze platformy dystrybucyjne: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch i systemy MacOS (Steam), podano.

„Mamy na swoim koncie kilkanaście udanych projektów w zakresie portowania gier. Konsolowa wersja 'Thief Simulator' sprzedała się w prawie 100 tys. kopii. Na swoim koncie mamy również rozbudowany symulator wędkarstwa – 'Ultimate Fishing Simulator' w wersji na Xbox One i PlayStation 4. W naszym portfolio, zarówno bieżącym, jak i przyszłym, znajdują się także inne popularne IP. Mam nadzieję, że przykują one uwagę graczy, co przełoży się na dalszy wzrost wyników finansowych spółki” – dodał Wesołowski.

Dodatkowym segmentem działalności w strategii rozwoju firmy Console Labs jest tworzenie autorskich produkcji gier w ramach działalności jej spółki zależnej Beast Games, która powstała w październiku ub. roku. Obecnie zespół pracuje nad dwoma autorskimi projektami. Podstawowym założeniem modelu biznesowego Beast Games jest wydawanie gier na PC i wszystkie konsole jednocześnie, podano również.

„Widzimy duży potencjał w rozwoju własnych tytułów. Na naszą korzyść przemawia również współpraca z PlayWay, który jako wiodący akcjonariusz, oferuje nam wielopoziomowe wsparcie. Należy mieć na uwadze, że mamy także bardzo doświadczony zespół, który pracował m.in. przy tytułach: 'Hearts Of Iron IV', 'Europa Universalis IV', 'Layers of Fear', czy też 'Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress'. Mamy za sobą trzynaście zrealizowanych umów dotyczących portowania, niedługo zrealizujemy kolejne” – podsumował Wesołowski.

Console Labs jest członkiem CERO (Computer Entertainment Rating Organization), dzięki czemu może wydawać gry bez pośredników na rynek japoński. W 2020 roku spółka odnotowała 2,7 mln zł przychodów i 1,6 mln zł zysku netto, podano też a materiale.

PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki.

Poprzedni artykułNetsu planuje crowdfunding na 4,5 mln zł, a następnie debiut na NewConnect
Następny artykułLiRoyal planuje emisję akcji, chce pozyskać 1 mln euro na ekspansję marki
Agencja informacyjna ISBnews od lat dostarcza najistotniejszych informacji o życiu gospodarczym zarówno dla inwestorów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Szeroki przekój depesz ISBnews pozwala każdemu znaleźć interesujący go temat.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments