Codeaddict kompletuje zespół deweloperów

332

Codeaddict rozpoczął prace nad pierwszym projektem gamingowym, podała spółka. Podstawą zapowiadanej produkcji ma być koncepcja megafabryki samochodów elektrycznych. Inspiracją do stworzenia projektu jest m.in. Tesla Gigafactory. Spółka rozpoczęła kompletowanie zespołu deweloperów.

Codeaddict zakończył etap koncepcyjny, którego efektem jest rozpoczęcie prac nad pierwszą grą. Z około stu pomysłów spółka wybrała ten o najwyższym potencjale, podano.

„Od momentu nawiązania współpracy z PlayWay prowadziliśmy intensywne prace nad wybraniem pierwszego z naszych tytułów. Wbrew pozorom jest to bardzo czasochłonny proces. Ponad sto propozycji, które wyselekcjonowaliśmy w pierwszej fazie, musieliśmy poddać dokładnej analizie, zarówno pod kątem grywalności takiego tytułu, możliwości jego rozbudowy, ale też budżetu czy potencjału sprzedażowego. Rynek jest teraz bardzo dynamiczny i na rosnącej fali, co z jednej strony ułatwia start w tym segmencie, z drugiej jednak buduje bardzo wysokie oczekiwania” – powiedział co-founder Codeaddict Kamil Stanek, cytowany w komunikacie.

Pierwsza gra od Codeaddict umożliwi wcielenie się w technologicznego geniusza, którego jedynym ograniczeniem będzie jego własna wyobraźnia. Zadania gracza będą obejmowały cały proces: od budowy fabryk w różnych częściach świata, poprzez wybór oraz ustawienie robotów i maszyn, proces produkcji samochodów aż po fazę testów gotowych aut.

„Zdecydowaliśmy się postawić na projekt, który opiera się na realnych mechanizmach, a jednocześnie pobudza wyobraźnię i daje bardzo szerokie pole popisu. Tak jak w Gigafactory Elona Muska, opieramy się na zaawansowanej technologii, jednocześnie realizując najbardziej szalone pomysły. Dobrze funkcjonująca fabryka to gwarancja sprawnej pracy i raj perfekcjonistów. Sam proces jej tworzenia daje niezliczone możliwości rozgrywki i rozbudowy, a to dopiero baza do realizacji głównego zadania, czyli całego procesu produkcji samochodów elektrycznych. Zadaniem gracza ma być także testowanie cudów techniki, które zeszły z taśmy produkcyjnej. Mamy więc elementy budowy, strategii oraz symulatora. Myślę, że uda nam się stworzyć tytuł, który będzie gwarantował dziesiątki, jak nie setki godzin dobrej zabawy, bo finalnie przecież głównie na tym nam zależy” – dodał Stanek.

Spółka ogłosiła w grudniu 2020 r. nawiązanie współpracy z PlayWay. Gigant ma wesprzeć Codeaddict w procesie produkcji, wydawnictwa i dystrybucji gier komputerowych, a także udostępnić know-how oraz infrastrukturę sprzedażową i marketingową.

Codeaddict koncentruje się na segmencie rynku technologii oraz usług deweloperskich i konsultingowych w zakresie projektowania, implementacji i wdrażania na rynki docelowe oprogramowania, w tym głownie aplikacji mobilnych oraz webowych.

PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki.

Poprzedni artykułCarbon Studio chce przejść na rynek główny GPW w tym roku
Następny artykułRekordowe wyniki Mennicy Skarbowej – rośnie popularność złota w Polsce
Agencja informacyjna ISBnews od lat dostarcza najistotniejszych informacji o życiu gospodarczym zarówno dla inwestorów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Szeroki przekój depesz ISBnews pozwala każdemu znaleźć interesujący go temat.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments