ASBIS dalej rozwija portfel luksusowych produktów HI-FI i podpisuje umowę z Devialet

Udostępnij

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), rozszerza portfel wysokiej jakości, luksusowych produktów Hi-Fi podpisując umowę dystrybucyjną z francuską firmą Devialet.

Umowa obejmie 22 kraje, w tym jedne z największych rynków Grupy z TOP10 takie jak Kazachstan czy Gruzja, ale też rynki bardzo dobrze rozwijające się w strukturze Grupy jak m.in. Armenia Azerbejdżan, Tadżykistan, Turkmenistan, Kirgistan i Uzbekistan oraz Węgry, Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia, Chorwacja i Słowenia, Serbia, Kosowo, Czarnogóra, Albania, Bośnia i Hercegowina, Republika Macedonii Północnej, Republika Mołdawii.
Jest to kolejna, po Bang & Olufsen, Loewe, We by Loewe, oraz JBL marka prestiżowych produktów Hi-Fi, z którą ASBIS ma podpisaną umowę dystrybucyjną.

Devialet to firma zajmująca się inżynierią akustyczną, działająca na styku luksusu i najnowocześniejszej technologii. Jej ideą jest połączenie w jednym urządzeniu zalet wzmocnienia analogowego, dzięki czemu konstrukcja ADH (Analog Digital Hybrid), pierwszego na świecie hybrydowego wzmacniacza analogowo-cyfrowego. Wraz z jej rozwojem powstały urządzenia, które w kompaktowych obudowach mieszczą układy zoptymalizowane pod kątem odtwarzania muzyki cyfrowej, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości współpracy z wciąż chętnie wykorzystywanym analogowymi źródłami dźwięku. Dzięki temu Devialet stał się rozwiązaniem, który może zastąpić cały system Hi-Fi. O doskonałości urządzeń tej marki świadczą liczne międzynarodowe nagrody, a także entuzjastyczne recenzje w prasie specjalistycznej, potwierdzone najwyższymi ocenami w testach.

Gama produktów , którą będzie dystrybuował ASBIS, obejmuje wszystkie segmenty audio, w tym produkty z najwyższej półki, takie jak wzmacniacze z Expert Pro, głośniki bezprzewodowe z kultowymi Phantom I i II, słuchawki douszne z Gemini II, soundbary z uniwersalnym Devialet Dione i przenośne głośniki z adaptacyjnym dźwiękiem stereo 360° Devialet Mania.

„Jesteśmy bardzo dumni i entuzjastycznie nastawieni do współpracy z partnerem takim jak ASBIS, aby wzmocnić i rozwijać naszą markę w regionie. Wiedza i struktura organizacyjna ASBIS umożliwią wielu ludziom odkrywanie i doświadczanie naszych najnowszych innowacji i produktów” – powiedział Florian des Garets, dyrektor generalny na region EMEA w Devialet.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia portfolio ASBIS o produkty tak rozpoznawalnej na świecie firmy Devialet. To partnerstwo umożliwi nam zaoferowanie naszym klientom szerokiej gamy produktów audio o wyjątkowej jakości i wydajności, w tym głośników, wzmacniaczy i słuchawek. Jesteśmy pewni, że nasi klienci odniosą ogromne korzyści z tej współpracy, ponieważ będą mieli dostęp do najnowszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań audio na swoich rynkach. Ponadto jesteśmy przekonani, że ta współpraca jeszcze bardziej ugruntuje naszą pozycję jako wiodącego dostawcy innowacyjnych rozwiązań technologicznych” – powiedział Vladimir Linkevich, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Grupie ASBIS.

—————————————————————————————

O Grupie ASBIS (GPW: ASB)

ASBIS Group jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Działalność ASBIS opiera się na trzech filarach:
1. Dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego stosowanego przez klientów w biurach i ośrodkach przetwarzania danych, jak również elektroniki użytkowej poprzez:
a. Sieci detaliczne i sklepy internetowe
b. Resellerów współpracujących z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
c. Bezpośrednio do dużych przedsiębiorstw.
2. Pełnym zakresie działalności w obszarze produktów najwyższej światowej klasy – od naukowej działalności badawczo-rozwojowej poprzez projektowanie i inżynierię, tworzenie oprogramowania i firmware, aż po produkcję i marketing produktów i rozwiązań IT i obsługujących internet rzeczy (IoT) pod markami własnymi
a. Aeno (inteligentne urządzenia domowe z sektora małego AGD).
b. Canyon (inteligentne zegarki, power banki, akcesoria do komputerów i urządzeń mobilnych)
c. Cron Robotics (budowa własnych rozwiązań w segmencie robotyki, w tym cobotów)
d. Lorgar (akcesoria do gier oraz przesyłania strumieniowego)
e. Perenio (platforma IoT, routery IoT, aplikacje i urządzenia peryferyjne dla inteligentnego biura/domu, inteligentnego zdrowia)
f. Prestigio (inteligentne urządzenia i akcesoria, innowacyjne rozwiązania dla biznesu i edukacji itp.)
g. Prestigio Solutions (innowacyjne rozwiązania technologiczne dla biznesu i segmentu edukacji)
3. Kompleksowych projektach sprzedaży rozwiązań do dużych przedsiębiorstw za pośrednictwem rozbudowanych sieci Integratorów Systemów i Resellerów Wartości Dodanej.

ASBIS powstał w 1990 roku na Białorusi, w 1995 roku Spółka została zarejestrowana na Cyprze i od tego czasu prowadzi działalność z tego kraju. Firma posiada 2 główne centra dystrybucyjne na świecie zlokalizowane w Czechach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz 2 regionalne centra dystrybucyjne (Gruzja, RPA), filie w 34 krajach, ponad 2 500 pracowników i około 20 000 aktywnych klientów w 60 krajach na całym świecie. W 2022 roku Grupa zrealizowała sprzedaż na poziomie blisko 2,7 mld USD.

Akcje Spółki są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od października 2007 r. pod symbolem „ASB” (ASBIS).

Nowości i więcej informacji można znaleźć:

www.asbis.com

Najnowsze

Zobacz również