Whiskey po polsku czyli Wolf & Oak Distillery [VIDEO]

2883

Inwestowanie w startupy z rynku alkoholi może okazać się bardzo opłacalne. Zwłaszcza w Polsce, gdzie z roku na rok rośnie kultura picia tego typu trunków i zainteresowanie bardziej wyszukanymi alkoholami np. whiskey. Jedną z ciekawszych propozycji jest  spółka Wolf & Oak Disitllery

Na początek kilka suchych – ale przydatnych w tym kontekście – danych. W samym 2018 roku Polacy wydali na whiskey aż 2,6 mld złotych. Co jednak zaskakujące, wyżej cenimy trunku z kategorii premium (do tej zalicza się zaś whiskey o cenie ponad 80 zł za jedną butelkę). To sprzedaż produktów z tej właśnie półki rośnie u nas najszybciej, bo o ponad 30 proc. Polacy łakną luksusu i zarazem widzą w tym dobry pomysł na inwestycję.

Wolf & Oak Disitllery

Spółka Wolf & Oak Disitllery zajmuje się produkcją alkoholi. Teraz chce wykorzystać pozytywny trend i rozszerzyć swoją dotychczasową działalność. Korzystając z rozwijającego się rynku zbiórek społecznościowych przeprowadza emisję akcji w ramach equity crowdfundingu. W ten sposób zamierza pozyskać od inwestorów ponad 4 miliony zł.

Wolf & Oak Distillery to firma założona przez ludzi, którzy związani są z produkcją alkoholi od 2011 roku. Specjalizują się w produkcji żytniej whiskey oraz ginu na bazie aromatycznych chmieli, jak również okowit zbożowych i owocowych.

Brzmi ciekawie? Może więc warto zostać akcjonariuszem spółki! Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Whiskey po polsku – czy to ma sens?

By pomóc wam odpowiedzieć na pytanie z tego nagłówka i to, czy warto w ogóle inwestować w taki projekt, przeprowadziliśmy wywiad z prezesem i założycielem Wolf & Oak Distillery S.A. – Michałem Płuciszem.

W czasie rozmowy zdradził nam, czym się kierował tworząc swoją markę, i odpowiedział na inne interesujące pytania.

Uważamy, że marzenia są po to, aby je spełniać, dlatego znaleźliśmy i kupiliśmy budynek XIX-wiecznej gorzelni, której przywracamy świetność. Pierwsza partia „wędzonej śliwki na miodzie” wyprzedała się w sześć dni. Do dzisiaj sprzedaliśmy kilka tysięcy butelek. Jesteśmy obecni przede wszystkim w sklepach specjalistycznych. Od niedawna również w sieci Auchan – mówił nam Płucisz. Po resztę zapraszamy do video.

Poprzedni artykułJak rozpoznać wybitnego artystę? Kama Zboralska podpowiada [VIDEO]
Następny artykułJak zapłacić niedopłatę podatku w PIT za 2019 rok? Co się zmieniło?
Redaktor naczelny serwisu PortfelPolaka.pl. Pasjonat gospodarki i przemian, jakie w niej zachodzą. Publicysta oraz promotor walut cyfrowych i technologii blockchain.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments