Starward Industries pracuje nad nową grą pod roboczym tytułem Phoenix

Udostępnij

Krakowskie studio pracuje nad nowym autorskim IP. Gra będzie gatunkowym miksem dopasowanym do “gracza jutra”. Projekt pod roboczym tytułem „Phoenix” zadebiutuje w wersji early access i będzie rozwijany w reakcji na opinie graczy.

Krakowski Starward Industries przedstawił pierwsze informacje i grafiki ze swojego nowego projektu o roboczym tytule „Phoenix”. Druga produkcja studia to całkowicie autorskie IP. Gra będzie powstawała zgodnie z doktryną community driven development. Oznacza to, że rozwój tytułu będzie transparentny, a studio będzie regularnie zbierać feedback od społeczności graczy.

Z pewnością będzie to gra z bogatą warstwą gameplayową, wysoką immersją mechanik oraz jakościowym, unikalnym settingiem graficznym. Zamierzamy ukończyć produkt znacząco szybciej niż The Invincible – powiedział Andrzej Szafraniec, członek zarządu, Chief Financial & Operations Officer

„Phoenix” jest jeszcze we wczesnej fazie produkcji. Starward Industries informuje, że gra trafi na rynek w formule early access. Pod uwagę brane jest również wprowadzenie trybu co-op. Nowy projekt powstanie w technologii Unreal Engine 5, co gwarantuje wysoką jakość wizualną i technologiczną gry.

Gatunek gry został dopasowany do “gracza jutra”, pod względem zarówno rozgrywki jak i tematyki. Zrobiliśmy product-market fit testy. Gra zakłada mix gatunkowy, ponieważ to jest teraz najpopularniejszy trend wśród graczy. Od początku zakładamy, że Phoenix będzie miał mocny plan i możliwości rozbudowy po premierze – dodał Maciej Dobrowolski, członek zarządu, Chief Marketing Officer

Starward Industries przeszedł głęboką restrukturyzację, która pozwoliła znacznie obniżyć koszty operacyjne. Obecne miesięczne koszty są o ok. 55 proc. niższe od tych z okresu przedpremierowego „The Invincible” (około 250 tys. zł w porównaniu do wcześniejszych 550 tys. zł). Zespół deweloperski został również zmniejszony z 34 do 17 osób.

Zespół jest zmotywowany do pracy nad drugim projektem, a także do wspierania The Invincible. Wysoki poziom zaangażowania przez 5 lat potrafi budzić spore emocje i rzeczywiście pierwotna sprzedaż była dla nas nieprzyjemnym rozczarowaniem. Tymczasem właśnie to napędziło nas żeby tak konsekwentnie i na serio nadal pracować nad pierwszym produktem. Zespół jest w dobrych nastrojach i jedziemy do przodu – zaznaczył  Maciej Dobrowolski, członek zarządu, Chief Marketing Officer

Studio ma gotowy plan długoterminowej monetyzacji „The Invincible”. Starward Industries zamierza korzystać z wielu strategii, takich jak promocje, kolejne aktualizacje i patche oparte na uwagach społeczności, rozwijanie uniwersum gry o produkty spoza świata gier wideo, bundling sprzedażowy z innymi tytułami, cross promocje oraz mini kampanie marketingowe i konkursy.

Chcemy monetyzować Niezwyciężonego na wszelkie sposoby i schylać się po każdą złotówkę – podkreślił Andrzej Szafraniec, członek zarządu, Chief Financial & Operations Officer

Najnowsze

Zobacz również