Publiczna oferta akcji spółki Canal+ Polska

511

Canal+Canal+ Polska, wiodący dostawca płatnej telewizji z segmentu premium w Polsce, opublikował prospekt i rozpoczyna pierwszą ofertę publiczną akcji. W ramach oferty, akcjonariusze sprzedający oferują do 21 617 600 akcji oferowanych spółki (serii B), stanowiących nie więcej niż około 49% kapitału zakładowego spółki.

Canal+ wchodzi na giełdę. Zapisy od inwestorów indywidualnych przyjmowane będą do 9 listopada

Jak wynika z danych udostępnionych przez spółkę, termin przyjmowania zapisów od inwestorów indywidualnych rozpoczął się 4 listopada i będzie trwał do 9 listopada. Cena maksymalna jednej akcji to 60 złotych, a maksymalny zapis wynosi 200 tys. akcji (minimalny 100 akcji).

Harmonogram Oferty Publicznej

  • 3-9 listopada 2020 r. – Proces budowania księgi popytu wśród Inwestorów Instytucjonalnych
  • 4-9 listopada 2020 r. (do godz. 23.59) – Przyjmowanie zapisów od Inwestorów Indywidualnych
  • 10 listopada 2020 r. (do godz. 9.00) – Ustalenie ostatecznej liczby Akcji Oferowanych w ramach Oferty, ostatecznej liczby Akcji Oferowanych poszczególnym kategoriom inwestorów oraz Ostatecznej Ceny Akcji Oferowanych dla Inwestorów Indywidualnych i Ostatecznej Ceny Akcji Oferowanych dla Inwestorów Instytucjonalnych.
  • 10-13 listopada 2020 r. – Przyjmowanie zapisów od Inwestorów Instytucjonalnych
  • Do 17 listopada 2020 r. – Przydział Akcji Oferowanych
  • Około 17 listopada 2020 r. – Zapisanie akcji na rachunkach papierów wartościowych inwestorów indywidualnych
  • Około 23 listopada 2020 r. – Zakładany pierwszy dzień notowania na GPW

Zapisy od inwestorów indywidualnych przyjmowane są przez domy maklerskie, m.in. przez Noble Securities. Szczegóły oferty publicznej można znaleźć na stronie spółki.


CANAL+ Polska jest wiodącym dostawcą płatnej telewizji z segmentu premium i drugim największym dystrybutorem pakietów płatnej telewizji w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 21% (według Raportu ADL; dane na dzień 31 grudnia 2019 r.) obsługującym na dzień 30 czerwca 2020 r. około 2,7 mln abonentów we wszystkich liniach biznesowych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments