Przychody Vivid Games wzrosły do ok. 23,6 mln zł, zysk – do 2,15 mln zł w I-X

234

Vivid GamesVivid Games wypracował ponad 23,6 mln zł przychodów ze sprzedaży narastająco do końca października br., co oznacza wzrost o 160% r/r, podała spółka. Zysk spółki wzrósł po 10 miesiącach do 2,15 mln zł.

Tylko w październiku Vivid Games wypracował ponad 2,14 mln zł przychodów ze sprzedaży i 130 tys. zysku netto. Narastająco sprzedaż bydgoskiej spółki sięgnęła 23,6 mln zł, a zysk netto przekroczył 2,15 mln zł. Prognoza na 2020 r. zakładała wypracowanie 19 mln zł przychodów i 3 mln z zysku netto, podano w komunikacie.

„Jesteśmy bliscy realizacji prognozy również na poziomie zysku netto. Czy będzie to poziom zbliżony do przewidywań, czy nieznacznie poniżej, w dużej mierze zależy od kampanii marketingowych 'Knights Fight 2′ i 'Real Boxing 2′” – powiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Celem strategicznym Vivid Games na najbliższe lata jest powiększanie portfolio gier o 2-3 wysokiej jakości gry segmentu mid-core oraz dużą liczbę gier z segmentu casual rocznie. Tytuły z obu segmentów będą produkowane wewnętrznie, zlecane zewnętrznym producentom lub pozyskiwane za pośrednictwem programu wydawniczego. W przyszłym roku na rynek trafią trzy tytuły mobilne: mid-corowy RPG „Amusing Heroes”, jak również „The Cash” oraz „Right Swipes”.

Kluczowe w dalszym rozwoju spółki będzie poszukiwanie nowych konceptów gier przy jednoczesnej koncentracji na najlepszych tytułach w zakresie zwiększania metryk zadowolenia i zaangażowania graczy oraz monetyzacji i zwiększenia zasięgu (ilości pobrań) poprzez działania marketingowe (tzw. user-acquisition), co w efekcie prowadzić będzie do stałego zwiększania przychodów ze sprzedaży, podkreślono.

„Wydaje się, że problemy są już przeszłością. Rozpoczęliśmy szósty kwartał z rzędu z dodatnimi wynikami finansowymi. Bieżący rok będzie najlepszy w historii pod kątem sprzedaży” – podsumował Kościelny.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments