Niedawno informowaliśmy, że Warszawski startup Petgram S.A., który jako pierwszy na świecie połączył portal dedykowany miłośnikom i właścicielom zwierząt z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS, przedłuży termin oferty publicznej akcji w formie kampanii crowdinvestingowej do 2 grudnia br. W niniejszym artykule, przypomnimy sobie jeszcze raz rozmowę na żywo z Bartoszem Kotlińskim – Członkiem Rady Nadzorczej Petgram. W drugiej części krótka sesja Q&A z Jordanem Wojsym-Antoniewicz, prezesem zarządu Petgram.
Prezes Zarządu odpowiada na kilka dodatkowych pytań
- Proszę o kilka słów na temat samej oferty, a także postępów w pozyskiwaniu środków od inwestorów.
Jesteśmy w trakcie pozyskiwania środków na rozwój projektu w ramach kampanii crowdinvestingowej prowadzonej na platformie Crowdconnect. Z sukcesem udało nam się już zamknąć transzę „dużych inwestorów” i tym samym zgromadzić blisko 1 milion złotych. Tym samym osiągnęliśmy pułap dojścia emisji do skutku, dzięki czemu będziemy mogli wykorzystać pozyskane środki na realizację naszych planów rozwojowych. Jednym z pierwszych celi emisyjnych, który planujemy wykonać po zakończeniu emisji, jest przejęcie platformy adopcyjnej Petopo.com, co pozwoli nam zróżnicować profil swojej działalności i dotrzeć do nowych grup odbiorców.
- Jakie działania podejmujecie, aby zaciekawić swoją witryną i usługami potencjalnego klienta?
Prowadzimy szereg działań reklamowych, które umożliwiają nam skuteczną komunikację z naszymi klientami. Wśród użytkowników naszych lokalizatorów znaleźć można osoby o zróżnicowanym wachlarzu w zakresie potrzeb. Możemy je podzielić na dwie główne grupy: do pierwszej z nich zaliczyć należy osoby, którym zależy tylko na monitorowaniu lokalizacji ich pupili podczas spacerów lub w trakcie wyjazdów. Natomiast do drugiej grupy zaliczyć można osoby, które efektywnie korzystają z rozwiązań gamifikacyjnych w naszej aplikacji. Dzięki rozwiązaniom gamfikacyjnym osoby te aktywizują się do większego wysiłku podczas spacerów ze swoim psem. Wspomniane rozwiązania sprowadzają się w gruncie rzeczy do zapewnienia naszym zwierzętom bezpieczeństwa i poprawy jakości ich życia. Nieustannie dostosowujemy naszą platformę do oczekiwań użytkowników tak, aby finalnie każdy mógł znaleźć dla siebie odpowiednią funkcjonalność, którą będzie mógł wykorzystać podczas opieki nad swoim pupilem.
- Czy nie obawia Pan się, że po fali popularności, Wasza witryna przestanie być odwiedzana przez szerokie grono miłośników zwierząt?
Nie obawiam się tego ze względu na to, iż naszym celem nie jest zdobycie chwilowej popularności, lecz trwałe zakorzenienie się w społeczności opiekunów zwierząt. W planach mamy rozwijanie narzędzi na naszej platformie, które ułatwiać będą opiekunom zwierząt codzienną opiekę nad ich pupilami. Prezentowane przez nas podejście, które skupia się wokół potrzeb opiekunów zwierząt, pozwoli nam budować długotrwałą i skuteczną rozpoznawalność marki. W rezultacie wspomnianych działań nie będziemy zdani na chwilowe skoki popularności, gdyż Petgram będzie narzędziem, po które opiekunowie zwierząt sięgną, nie tylko ze względu na popularność, ale także realną potrzebę.
Więcej informacji o trwającej kampanii: