Oferta drukarni internetowych online – na co możesz liczyć?

468

Oferta handlowa drukarni internetowych nie odbiega zbytnio od oferty drukarni stacjonarnych. Główną różnicą pomiędzy nimi jest fakt, że w drukarni online można złożyć zamówienie przez internet. Zresztą nawet ta różnica jest coraz rzadziej spotykana, ponieważ wiele drukarni stacjonarnych sukcesywnie przenosi swoje usługi do sieci.

Co powinno się znaleźć w ofercie drukarni online?

Najważniejszą funkcjonalnością, która powinna znaleźć się na stronie drukarni internetowej, jest rzecz jasna możliwość dokonywania zamówień online. Szeroki asortyment oferowanych wydruków także jest jednym z priorytetów.

Zamawianie poprzez formularz

Zamówień dokonuje się za pomocą specjalnych formularzy. Każdy z oferowanych wydruków posiada dedykowany formularz służący do określenia parametrów oraz wariantów danego druku. Przykładowo decydując się na ulotki, możemy mieć do wyboru następujące parametry:

  • rodzaj papieru – na przykład kredowy o różnej gramaturze lub offsetowy;
  • zadruk – jednostronny lub dwustronny;
  • format, także z wyborem sposobu falcowania;
  • uszlachetnienie druku – jednostronne lub dwustronne;
  • liczba projektów;
  • cena – brutto lub netto.

W odpowiednim polu wpisujemy również wysokość nakładu.

Dobre drukarnie internetowe dają nam jeszcze jedną, dodatkową możliwość. Otóż możemy wybrać kilka różnych wariantów wydruku, które różnią się od siebie ceną. Jeżeli zależy nam głównie na wysokiej jakości wykonania ulotek, wówczas wybieramy offset, i to nawet przy niskich nakładach. Chcemy wydrukować nasze ulotki na papierze satynowym? Nie ma problemu, możemy wybrać druk solwentowy. A co w sytuacji, gdy zależy nam na krótkim czasie realizacji zamówienia i chcemy sprawdzić, jak będzie wyglądała cena takiej „przyspieszonej” usługi? Nowoczesne drukarnie online dają swoim klientom również i taką możliwość. Tego rodzaju elastyczne podejście znacznie usprawnia komunikację pomiędzy klientem a drukarnią oraz zapobiega nieporozumieniom związanym ze stawkami za druk.

Asortyment oferowanych wydruków

Jeżeli drukarnia specjalizuje się na przykład w cyfrowym oraz offsetowym druku materiałów sprzedażowych i marketingowych (tak jest w przypadku drukarni HexDruk), wówczas w jej ofercie powinny się znaleźć ulotki, foldery, katalogi, plakaty, rollupy czy wizytówki, oczywiście w różnych wariantach czy formatach.

Gdy jednak drukarnia rozszerza swoją ofertę i rozbudowuje park maszyn, wtedy warto oczekiwać, że będziemy mogli w niej wydrukować także książki, czasopisma, materiały wyborcze czy bannery.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments