Na co Mousetrap Games przeznaczy 2 mln zł z emisji akcji? Rozmowa z CEO spółki Edwardem Mężykiem

265

O nowej emisji akcji Premium Fund SA na rzecz Mousetrap Games, zbiórce crowdfundingowej, rynku gier mobilnych, możliwościach zarobku oraz zasadach wyjścia z inwestycji w rozmowie z Agnieszką Zarębą mówi prezes spółki Edward Mężyk.

Firma prowadzi właśnie akcję crowdfundingową, by pozyskać dodatkowe środki na dalszy rozwój. To o tyle zaskakujące podejście, że spółka-matka Mousetrap Games jest już na giełdzie pod nazwą Premium Fund SA. Wychodząc naprzeciw inwestorom, proponuje jednak tym razem zaskakujące pomysły, które mogą zachęcić wielu z nas do wsparcia ich działań.

Nowy poziom bycia inwestorem

Chcemy, by inwestorzy wspierali nas nie tylko środkami, ale też opinią – mówi nam Mężyk. – Gry to, jak wiadomo, produkt masowy, który wymaga [poznania] opinii wielu osób, by dopasować go do [potrzeb] rynku – dodaje.

Chwilę potem podaje informację, która zainteresuje graczy-inwestorów. Spółka chce bowiem dawać im dostęp do wczesnych wersji gier. To mądry zabieg. Dzięki temu firma może wytworzyć swoistą więź z inwestorami. Ci pomogą jej w testach produktów, a tym samym zadbają o jakość gier. Tworzy się więc układ win-win. Wszyscy wygrywają!

Mężyk dodaje zresztą, że firmie zależy na świadomych inwestorach, który rozumieją ryzyka tego typu rynku, ale też wierzą w sukces Mousetrap Games.

Więcej informacji poznacie oglądając poniższe wideo:

Przypomnijmy, że Mousetrap Games Sp. z o.o. to studio gamingowe z Wrocławia, które specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne. Firma działa od 2017 roku i ma na koncie dwa zwycięstwa w międzynarodowym konkursie The Big Indie Pitch: za muzyczną platformówkę „Run the Beat” (Berlin 2019) i docenioną za humor, grafikę i rozgrywkę „Rocat Jumpurr” (Londyn 2020).

Mousetrap Games to trzecia na świecie firma, która dwukrotnie sięgnęła po złoto w The Big Indie Pitch. Premiera „Rocat Jumpurr” odbędzie się już w tym roku.

Dziś wycenia się, że światowy rynek gier wart jest aż 152,1 mld dolarów. Tempo wyceny rośnie w skali nawet 20 proc. rocznie. Około 45 proc. tej branży stanowią gry mobilne.

Więcej informacji nt. akcji znajdziecie tutaj.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments