Modern Commerce ustalił cenę maksymalną akcji serii O na 0,54 zł – podała spółka w komunikacie. Spółka informowała wcześniej, że oferta ma objąć do 148 131 000 akcji i zostanie przeprowadzona w trybie oferty prywatnej realizowanej w drodze oferty publicznej. O ile wszystkie akcje serii O zostaną wyemitowane i objęte przez inwestorów, to po przeprowadzeniu oferty akcje te stanowić będą około 47,9 proc. kapitału zakładowego spółki.
- Gościem redaktora Comparic24.tv Marcina Podlackiego jest Maciej Tygielski, Członek Zarządu Modern Commerce.
- W rozmowie poruszono tematy związane z bieżącą działalnością, prowadzoną emisją akcji, a także dopuszczeniem do obrotu nowych akcji na NewConnect
- Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl
Modern Commerce prezentuje swoją ofertę publiczną
Modern Commerce wyemituje nie mniej niż 1 i nie więcej niż 148.131.000 akcji zwykłych na okaziciela serii O. Oferta skierowana jest wyłącznie do inwestorów kwalifikowanych lub do inwestorów, którzy obejmą oferowane akcje o łącznej wartości równej co najmniej równowartości kwoty 100.000 EUR na inwestora dla każdej osobnej oferty.
– Środki z rozpoczynającej się właśnie publicznej emisji akcji przeznaczymy na przejęcie właściciela Moliera2.com. Ten rozpoznawalny brand dołączy do ekosystemu kompatybilnych platform z obszaru dóbr luksusowych i marek premium – komentuje Maciej Tygielski, członek zarządu Modern Commerce.
Harmonogram oferty przewiduje, że ostateczna liczba oraz cena akcji zostanie ustalona 28 lipca. W dniach 29 lipca – 3 sierpnia będą zawierane umowy objęcia akcji, a 4 sierpnia nastąpi przydział akcji oferowanych. Spółka planuje zapisanie praw do akcji na rachunkach maklerskich na około 11 sierpnia, natomiast pierwszy dzień notowań praw do akcji na NewConnect prawdopodobnie odbędzie się 18 sierpnia.
Memorandum Informacyjne związane z przejęciem Moliera2.com
Spółka rozpoczyna również kolejny etap przejęcia właściciela marki Moliera2.com – IT Fashion Polska Group & Partners Sp. z o.o. Właściciel marki Moliera2.com osiągnął w ciągu pierwszych 5 miesięcy 2021 r. 39,0 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 35,6 proc. r/r.
– Początek roku jest bardzo dobry dla marki Moliera2.com, która już niedługo dołączy do naszej Grupy. Dynamiczny wzrost odnotowały przychody Moliera2.com, a marżowość jest zgodna z naszymi założeniami. Wierzymy, że dzięki transakcji i oczekiwanym synergiom będziemy kontynuować dynamiczny wzrost w kolejnych okresach. – komentuje Maciej Tygielski, członek zarządu Modern Commerce.