Live Motion Games w lutym przeprowadzi publiczną emisję akcji

Informacja prasowa

344

Live Motion GamesW drugiej połowie lutego br. Live Motion Games – producent gier wideo na PC, którego większościowym akcjonariuszem jest PlayWay – przeprowadzi publiczną emisję akcji. 18 stycznia Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy spółki podjęło uchwałę o podwyższeniu kapitału zakładowego firmy poprzez publiczną emisję. Pozyskane środki spółka przeznaczy na produkcję i wydanie nowych gier z gatunku symulator, survival i city builder. Funkcję Oferującego pełni DM BDM. Proces ten poprzedza, zaplanowany na pierwszą połowę tego roku, debiut spółki na NewConnect. W 2021 roku Live Motion Games planuje premiery m.in. Builder Simulator oraz Chernobyl Liquidators, które już w lutym będą dostępne w wersji demo na platformie Steam.

W lutym rozpoczniemy publiczną emisję akcji, z której środki przeznaczymy na dalszy i dynamiczny rozwój. Głównym jej założeniem jest produkcja i wydanie nowych gier, realizacja pre-produkcji nowych tytułów, w celu zbadania ich potencjału oraz marketing, mający za zadanie skalowanie naszej społeczności. – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games.

Podwyższenie kapitału zakładowego spółki nastąpi w drodze emisji akcji z wyłączeniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy. Funkcję Oferującego pełni DM BDM. Autoryzowanym Doradcą jest Blue Oak, natomiast wsparcie prawne zapewnia Kancelaria Lewczuk Łyszczarek i Wspólnicy – LLW. – Szczegóły emisji i harmonogram oferty zaprezentujemy wkrótce. Jednocześnie intensywnie pracujemy nad finalizacją Dokumentu Informacyjnego, który następnie złożymy do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Idziemy zgodnie z planem, który zakłada aby w pierwszej połowie tego roku Live Motion Games dołączyło do grona spółek publicznych – mówi Michał Kaczmarek.

Live Motion Games ma na swoim koncie dwie prywatne oferty akcji, które zakończyły się sukcesem. Z emisji przeprowadzonych w grudniu 2019 i październiku 2020 spółka pozyskała od inwestorów łącznie prawie 2 mln zł. Środki te zostały przeznaczone na produkcję własnych, średnio-budżetowych gier z gatunku symulator, w tym m.in. Train Station Renovation, projektu który uzyskał doskonałe oceny od graczy. Tytuł w wersji early access w ciągu pierwszej doby od premiery znalazł prawie 20 tys. nabywców. Pełna wersja symulatora renowacji opuszczonych stacji kolejowych, od 1 października, jest dostępna w sklepie Steam. Od dziś grę można zakupić także na popularnej platformie GOG.com. – Platforma należąca do CD Projekt będzie drugą co do wielkości platformą sprzedażową dla TSR’ a. Liczę, że obecność gry na GOG.com, przełoży się na wzrost zainteresowania naszym tytułem i zwiększeniem jego sprzedaży – dodaje Michał Kaczmarek.

Aktualnie spółka finalizuje prace m.in. nad Chernobyl Liquidators. W październiku minionego roku studio zaprezentowało gameplay gry. Wideo produkcji z pogranicza gry symulacyjnej oraz survivalu ukazuje prawdziwą historią połowy lat osiemdziesiątych XX wieku. Symulator opiera się na pracy w czarnobylskiej elektrowni, a do głównych zadań gracza należeć będzie powstrzymanie śmiercionośnego promieniowania oraz pomoc poszkodowanym. Wydawcą tytułu jest PlayWay,  główny akcjonariusz Live Motion Games. Demo gry będzie dostępne na festiwalu dem Steam już na początku lutego.

O spółce

Live Motion Games prowadzi działalność na rynku gier wideo. Studio zajmuje się produkcją gier komputerowych na platformę Steam. Spółka powstała w 2017 roku.  Jej większościowym akcjonariuszem jest notowany na GPW wydawca i producent gier komputerowych – PlayWay – który posiada 53 proc. udziałów LMG.

Strategia spółki zakłada tworzenie niskobudżetowych projektów, a następnie ich sprzedaż na całym świecie w modelu cyfrowym, za pośrednictwem platformy Steam.

Live Motion Games zamierza wejść na rynek NewConnect w I półroczu 2021 roku.

Poprzedni artykułMazurska Manufaktura planuje debiut na NewConnect w I kw. 2021 r.
Następny artykułAllegro zatrudni do 950 osób i otworzy nową siedzibę w Poznaniu
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments