Elon Musk skrytykował Freewallet, dzięki czemu portfel stał się jednym z liderów rynku

Udostępnij

Elon Musk skrytykował portfel na kryptowaluty. Chodzi o Freewallet. W efekcie ten stał się jednym z topowych tego typu rozwiązań przechowywania kryptowalut na rynku.

Freewallet pod ostrzałem Muska

Wszystko zaczęło się w lutym 2021 roku, kiedy Elon Musk nieustannie tweetował o Dogecoinie, który cieszył się najbardziej nieprawdopodobnym wzrostem z 0,005 do 0,74 USD.

Freewallet zacytował go na Twitterze, „śpiewając” słowa „Who let the DOGE out” – dodając, że „DOGE się nie zatrzymuje”. Musk odpowiedział na to: „Wasza aplikacja jest do bani”.

Zespół wsparcia Freewalleta odpowiedział mu kilka minut później i przekazał, że jest pod ręką, aby pomóc, jeśli czegoś potrzebuje. „Proszę odblokować moje konto” – napisał Musk.

Freewallet od razu to zrobił. „Dzięki za naprawienie”, odparł szef Tesli.

Pokazuje dokładnie, jak ważna jest obsługa klienta — i chociaż od czasu do czasu coś może pójść nie tak, solidne wsparcie oznacza, że ​​większość problemów można naprawić. Przewrotnie, przedstawienie tego dramatu przed milionami użytkowników na Twitterze pokazało dokładnie, jak proaktywny może być support Freewalleta.

Historia portfela

Freewallet został uruchomiony w 2016 roku. Dziś platforma nadal działa i ma się dobrze.  Cały czas dodawane są nowe funkcje, nie wspominając o wsparciu dla coraz większego przekroju altcoinów. Portfel twierdzi, że jego zespół programistów pracuje obecnie nad zupełnie nową wersją aplikacji, w której najnowsze technologie zajmują centralne miejsce.

Sam Musk zaś zaczyna uciekać od świata kryptowalut w ostatnich miesiącach – Tesla niedawno ogłosiła, że ​​sprzedała 75% swoich bitcoinów za 936 milionów dolarów, próbując zwiększyć swoją płynność.

Wspominając zaś pamiętny dzień w lutym 2021 r., Freewallet napisał zaś teraz: „Wielu rywali Freewallet przyłączyło się do radosnego szaleństwa w sekcji komentarzy, oferując swoje usługi pracownikom Muska i Tesli. Okazało się jednak, że firma, która reaguje na zapytanie użytkownika i terminowe rozwiązanie problem nie może zostać zrujnowana jednym tweetem, bez względu na to, kto go opublikuje”.

To bardzo ważna lekcja dla firm. Support to dziś podstawa sprawnie działającego biznesu.

Jacek Walewski
Jacek Walewski
Redaktor naczelny serwisu PortfelPolaka.pl. Pasjonat gospodarki i przemian, jakie w niej zachodzą. Publicysta oraz promotor walut cyfrowych i technologii blockchain.

Najnowsze

Zobacz również