Detalion Games pozyskał 1,4 mln zł w kampanii crowdfundingowej

Zainteresowanie inwestorów znacznie przekroczyło wielkość oferty.

119

Detalion Games pozyskał 1,4 mln zł w ofercie publicznej poprzez platformę CrowdConnect.pl Domu Maklerskiego INC, podała spółka. Inwestorzy zapisali się na wszystkie dostępne akcje w ciągu niespełna 0,5 godziny.

„To pierwsza zrealizowana przez nas oferta publiczna podzielona na dwie transze. Pierwsza transza, w ramach tzw. cichej rundy inwestycyjnej, została skierowana do członków Klubu 149. W niecałe 24 godziny inwestorzy złożyli skuteczne deklaracje objęcia akcji o wartości ponad 1 mln zł. Druga to kampania equity crowdfundingu, czyli crowdinvestingu, na CrowdConnect.pl. Została ona zakończona w niespełna 30 minut. Zainteresowanie inwestorów znacznie przekroczyło wielkość oferty. Chwilę po godzinie 10-ej mieliśmy niewielkie problemy serwerowe z jednoczesną obsługą takiego ruchu, za co przepraszamy. Ważne, że problem został zdiagnozowany i sytuacja nie powinna się powtórzyć przy kolejnych emisjach” – powiedział prezes INC Paweł Śliwiński, cytowany w komunikacie.

Detalion Games to spółka z Grupy PlayWay, która jest reaktywacją studia znanego m.in. z serii „Schizm” oraz gry „Sentinel: Strażnik Grobowca”.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments