Cannibal Corpse sprzedaje swoją… kawę

Zespoły rockowe i metalowe nadal mogą odczuwać efekty lockdownu i zakazu koncertowania przez dwa lata. Zapewne stąd część z nich próbuje się teraz „odkuć” na przeróżne oryginalne sposoby. Grupa Cannibal Corpse próbuje np. handlować… kawą.

Kawa od Kanibali

Zespół Cannibal Corpse oraz firma Conceps Cafe uruchomiły sprzedaż kawy o nazwie Beheading and Brewing. Na opakowaniu umieszczono makabryczną grafikę, która została zaprojektowana przez Vincenta Locke’a. Ta przypomina fronty okładek zespołu, który słynie z inspirowania się makabrą.

Muzycy twierdzą, że kawa da każdemu sporą dawkę energii.

– Kiedy chłopaki powiedzieli, że chcą najbardziej zabójczej kawy na świecie nie szczędzili wydatków i nie poszli na skróty, aby ożywić tę straszliwą bestię. Poświęciliśmy rok na dopracowanie tego projektu testując ziarna z całego świata, aby doprecyzować produkt do jak najlepszego, wręcz diabelskiego poziomu przyrządzania kawy. Do tego świetnym dodatkiem są grafiki zaprojektowane przez Vincenta Locke’a – skomentował przedstawiciel Conceps Cafe.

Obecnie kawa jest jednak dostępna tylko na terenie Stanów Zjednoczonych, ale istnieje spore prawdopodobieństwo, że fani w Europie wkrótce też będą mogli ją kupić.

Olejek do brody

Warto przypomnieć, że blisko rok temu też East Coast Rock Apparel nawiązało współpracę z Cannibal Corpse. Firma zaoferowała fanom death metalu olejek do brody “Butchered Body”. Produkt będzie wykonany z argonu, jojoby, olejku ze słodkich migdałów i mikstury olejków eterycznych.

Cannibal Corpse to legendarny zespół deathmetalowy z USA. Powstał w 1988 roku w Buffalo w stanie New York. Ma na koncie kilkanaście płyt, z których część stanowi kanon gatunku. Grupa pojawiła się też w jednej scenie filmu „Ace Ventura: Psi Detektyw”.

Zespół nie jest pierwszą metalową grupą, który współpracuje z East Coast Rock Apparel. Wcześniej robili to muzycy Kirk Windstein (Crowbar, Down), Marc Rizzo (Soulfly) oraz zespoły Kill Devil Hill i Hatriot.

Z kolei w zeszłym roku gitarzysta Dream Theater, John Petrucci, wypuścił na rynek swoją kolekcję produktów do pielęgnacji brody i wąsów o nazwie Nebula. Została ona stworzona we współpracy z firmą Captain Fawcett.

ai
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments