Bridge Solutions Hub dostarczy oprogramowanie dla sieci salonów optycznych Kodano Optyk

435

Dwie osoby analizujące dokumentSpółka Bridge Solutions Hub S.A. (BSH), operator systemu CMR/kalendarza online i wyszukiwarki usług w branży health&beauty oraz dostawca oprogramowania komputerowego w modelu Calendar as a Service (ClaaS) podpisała list intencyjny z Kodano Optyk sp. z o.o. w kontekście współpracy w zakresie wykorzystania aplikacji CRM/kalendarza Wpadaj.pl w działalności Kodano Optyk. 

Kodano Optyk jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci salonów optycznych, należącą do grupy Szkla.com S.A. z siedzibą w Krakowie, która jest jednym z liderów e-commerce w Polsce w dziedzinie optyki. Sklep internetowy Szkla.com powstał w 2004 roku, założony przez Mateusza Matulę oraz Jacka Młodawskiego. Szkla.com jest największym w Polsce sklepem z soczewkami kontaktowymi. Obecnie jest liderem w sprzedaży soczewek kontaktowych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż soczewek odbywa się głównie kanałem internetowym, ale ich produkty można kupić również stacjonarnie, m.in w  37 salonach optycznych Kodano Optyk w całej Polsce. 

Dla BSH jest to pierwsza współpraca z tak dużym klientem zewnętrznym pod kątem rozwoju i wdrażania software’u dostarczanego przez spółkę. Liczymy na bardzo owocną współpracę z Kodano Optyk i cieszymy się bardzo, że tak duży podmiot docenił naszą aplikację, która będzie dla nich specjalnie przygotowana i dostosowana (formuła While Label) – mówi Karol Wilczko, Wiceprezes BSH S.A.

BSH planuje dalsze prace w kierunku podjęcia współprac, które nakierowane będą na wykorzystanie kalendarzy/CRMów dostarczanych sprzez spółkę przez podmioty zewnętrzne. Widzimy duże zapotrzebowanie na produkty i oprogramowanie, które dostarczamy na bazie silnika Wpadaj.pl. Mam nadzieję, że w przyszłości będziemy mogli pochwalić się kolejnymi współpracami i wdrożeniami typu White Label. Pracujemy już także nad koncepcją Wpadaj Lite, lekkiego kalendarza bez ograniczeń branżowych, który dodatkowo bardzo poszerzy nasze potencjalne zasięgi klientów docelowych – dodaje Paweł Cylkowski, CEO BSH S.A.

BSH prowadzi obecnie kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund w celu podwyższenia kapitału. Emisja zakłada pozyskanie do 4 mln zł przy cenie emisyjnej 10 zł za akcję. Więcej informacji można uzyskać na storonie zainwestuj.wpadaj.pl

BSH planuje wejście na rynek New Connect na przełomie 2021/2022.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments