ASBIS otworzył pierwsze salony Bang&Olufsen w RPA

Udostępnij

Grupa ASBIS, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), w związku z dalszym rozwojem swoich operacji w Afryce. otworzyła w Johannesburgu dwa pierwsze prestiżowe salony pod marką Prestigio Plaza: B&O Sandton and B&O Mall Of Africa. Prestigio Plaza jest oficjalnym partnerem Bang&Olufsen i posiada statusy resellera i integratora tej marki. Oprócz sztandarowych produktów Bang&Olufsen są tu dostępne również produkty przygotowane z partnerami, takie jak np. kolekcja Bang&Olufsen i Ferrari.

Prestigio Plaza to innowacyjny technologiczny koncept wywodzący się z Cypru, który obecnie rozwija się też w Kazachstanie i Republice Południowej Afryki. Pierwszy salon Prestigio Plaza został otwarty w trzecim kwartale 2022 r. na Cyprze.

Oprócz salonów Prestigio Plaza, w których są dostępne produkty Bang&Olufsen, ASBIS wzmacnia swoje operacje w Afryce rozszerzając współpracę na Afrykę z globalnymi producentami technologicznymi. Obecnie portfolio rozwiązań i produktów dostawców dostępnych na tym kontynencie obejmuje dziewięć kategorii: telewizory i sprzęt audio, tablety, wideokonferencje, komputerowe urządzenia peryferyjne, sprzęt do gier, laptopy, sprzęt AGD, podzespoły i drukarki 3D. W ostatnim czasie ASBIS rozszerzył swoje portfolio w Afryce o produkty dwóch gigantów technologicznych – Seagate i Ubiquiti.

„Kraje Afryki to nasze najnowsze rynki, ale też rynki, które są dla nas bardzo istotne. Sukcesywnie zwiększamy naszą obecność w tym regionie, rozbudowujemy portfolio produktów oraz wprowadzamy prestiżowe marki, jaką z pewnością jest marka Bang&Olufsen. RPA to chłonny i perspektywiczny rynek, który dobrze przyjął tę markę. W miarę rozwoju sprzedaży, będziemy rozważać dalszy rozwój sieci Prestigio Plaza z produktami Bang&Olufsen w innych krajach Afryki” – powiedział Serhei Kostevitch, CEO Grupy ASBIS.

———————————————————————-

O Grupie ASBIS (GPW: ASB)

Grupa ASBIS jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Działalność ASBIS opiera się na trzech filarach:
1. Dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego stosowanego przez klientów w biurach i ośrodkach przetwarzania danych, jak również elektroniki użytkowej poprzez:
a. Sieci detaliczne i sklepy internetowe
b. Resellerów współpracujących z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
c. Bezpośrednio do dużych przedsiębiorstw.
2. Pełnym zakresie działalności w obszarze produktów najwyższej światowej klasy – od naukowej działalności badawczo-rozwojowej poprzez projektowanie i inżynierię, tworzenie oprogramowania i firmware, aż po produkcję i marketing produktów i rozwiązań IT i obsługujących internet rzeczy (IoT) pod markami własnymi
a. Aeno (inteligentne urządzenia domowe z sektora małego AGD).
b. Canyon (inteligentne zegarki, power banki, akcesoria do komputerów i urządzeń mobilnych)
c. Cron Robotics (budowa własnych rozwiązań w segmencie robotyki, w tym cobotów)
d. Lorgar (akcesoria do gier oraz przesyłania strumieniowego)
e. Perenio (platforma IoT, routery IoT, aplikacje i urządzenia peryferyjne dla inteligentnego biura/domu, inteligentnego zdrowia)
f. Prestigio (inteligentne urządzenia i akcesoria, innowacyjne rozwiązania dla biznesu i edukacji itp.)
g. Prestigio Solutions (innowacyjne rozwiązania technologiczne dla biznesu i segmentu edukacji)
3. Kompleksowych projektach sprzedaży rozwiązań do dużych przedsiębiorstw za pośrednictwem rozbudowanych sieci Integratorów Systemów i Resellerów Wartości Dodanej.

ASBIS powstał w 1990 roku, w 1995 roku Spółka została zarejestrowana na Cyprze i od tego czasu prowadzi działalność z tego kraju. Firma posiada 2 główne centra dystrybucyjne na świecie zlokalizowane w Czechach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz 2 regionalne centra dystrybucyjne (Gruzja, RPA), filie w 34 krajach, ponad 2 500 pracowników i około 20 000 aktywnych klientów w 60 krajach na całym świecie. W 2022 roku Grupa zrealizowała sprzedaż na poziomie blisko 2,7 mld USD.

Akcje Spółki są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od października 2007 r. pod symbolem „ASB” (ASBIS).

Nowości i więcej informacji można znaleźć:

www.asbis.com

Najnowsze

Zobacz również