Wystartowała pierwsza publiczna emisja akcji 
Red Carpet Media Group

187

TVW poniedziałek 25 stycznia 2021 roku Prosper Capital Dom Maklerski rozpoczął Publiczną Ofertę Akcji Serii B emitowanych przez Red Carpet Media Group S.A. Emitent deklaruje wypłatę dywidendy w wysokości od 20% do 30% wypracowanego zysku netto za lata obrotowe 2021-2023 i chce pozyskać około 5 mln zł na dalszy rozwój.

Celem emisji jest pozyskanie środków pieniężnych, które zostaną przeznaczone na rozwój działalności Emitenta na rynku oferowania treści VOD oraz autorskich treści video (m.in. zakupy filmów do VOD, uruchomienie platformy VOD, dodatkowy kanał serialowy RedTopTV, rozbudowa zasięgu technicznego). Spółka chce pozyskać na rozwój ok 5 mln zł. 


Oferta akcji Red Carpet Media Group to w naszym przekonaniu bardzo interesujący dla inwestorów projekt. Rosną wydatki Polaków na rozrywkę, a wg danych Digital TV Reserch przychody z seriali oraz filmów OTT dla 22 krajów Europy Wschodniej osiągną 3,58 mld USD w roku 2025, podczas gdy w roku 2019 było to 1,41 mld USD. Rosja wygeneruje 40 proc. tej kwoty, a Polska aż 27 proc. Przychody z subskrypcji SVOD dla naszego regionu mają wzrosnąć do 2025 roku do kwoty 2,05 mld USD z 766 mln w roku 2019, a Polska ma mieć w tym udział na poziomie 34 proc. –
tłumaczy Laura Nowakowska, Prezes Zarządu Red Carpet Media Group.

Nasza Spółka ma bardzo ambitne, a zarazem realistyczne plany rozwojowe, idealne wpisujące się w trendy na rynku treści telewizyjnych i szeroko rozumianej rozrywki. Cieszymy się, że po ostatnich sukcesach w dziedzinie rozbudowywania naszej oferty mamy możliwość zaprezentowania się potencjalnym inwestorom, a w nieco dalszej przyszłości zadebiutowania w nowej dla nas roli spółki notowanej na rynku NewConnect. Zamierzamy dbać o interes nowych inwestorów co najmniej z taką samą atencją jaką przykładamy do odbiorców naszej obecnej i przygotowywanej już nowej oferty programowej opartej na streamingu kontentu – dodaje Leszek Kułak, członek Rady Nadzorczej Spółki reprezentujący głównego akcjonariusza Red Carpet Media Group. 

Oferta publiczna akcji Red Market Media Group jest wyrazem naszej strategii silniejszego zaakcentowania roli Prosper Capital na rynku finansowania kapitałem equity, dostarczanego firmom z nowoczesnych gałęzi gospodarki, z potencjałem budowy wartości dla akcjonariuszy w oparciu o rynek giełdowy – zaznacza Piotr Teleon, Prezes Zarządu Prosper Capital Dom Maklerski.

Emitent planuje niezwłocznie po zakończeniu oferty złożyć wniosek o wprowadzenie akcji na rynek NewConnect. Główny akcjonariusz Red Carpet Technologies sp. z o.o. zobowiązał się do niezbywania akcji do dnia 11 lutego 2023 roku, jednak nie krócej niż do dnia przypadającego na 1 rok od daty pierwszego notowania akcji spółki w Alternatywnym Systemie Obrotu. 


Zapisy na akcje będą przyjmowane do wtorku 9 lutego 2021 r. Emitent deklaruje wypłatę dywidendy w wysokości od 20% do 30% wypracowanego zysku netto za lata obrotowe 2021-2023 i chce pozyskać ok 5 mln zł na dalszy rozwój. Zapisy na akcje przyjmują Prosper Capital Dom Maklerski S.A. oraz Noble Securities S.A.

Więcej informacji o Emitencie oraz szczegółowe informacje o emisji dostępne są na stronie internetowej Prosper Capital Domu Maklerskiego https://www.pcdm.pl/emisja-akcji/  

Informacje o Emitencie:

Podstawowym przedmiotem działalności Red Carpet Media Group S.A. jest rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych programu telewizyjnego pod nazwą „Red Carpet TV” (o tematyce lifestyle/film/show biznes) oraz kanału „Red Top TV” (o tematyce filmowo-serialowej), który ma rozpocząć nadawanie w lutym 2021 r. Spółka pracuje nad kluczowym projektem jakim jest start działalności platformy VOD „Red Go”. Platforma ma stanowić uzupełnienie oferty Grupy Red Carpet dla swojej widowni i bazować na synergiach wynikających z posiadanych kompetencji grupy.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments