Reklama na LinkedIn – co musisz wiedzieć?

Udostępnij

Większość przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, jak istotną rolę w procesie sprzedaży ma skuteczna reklama. Obecnie wszelkie działania marketingowe prowadzone są głównie w mediach społecznościowych i w sieci. Zawsze jednak powinny być one dostosowane do naszej grupy odbiorców. Z tego powodu w przypadku promocji produktów lub usług B2B warto zainteresować się reklamą na LinkedIn. Co warto o niej wiedzieć? Podpowiadamy.

LinkedIn Ads, czyli płatna kampania reklamowa na LinkedIn

Reklama na LinkedInPłatne kampanie LinkedIn Ads umożliwiają kierowanie reklamy do ściśle określonej grupy odbiorców, na przykład wyłącznie do kierowników, osób związanych z konkretną branżą czy do właścicieli firm. Ze względu na to, że w serwisie tym użytkownicy sami podają dane dotyczące swojego wykształcenia, miejsca pracy czy zajmowanego stanowiska, mamy pewność, że informacje te są prawidłowe, a więc targetowanie jest dokładne.

Kampanie na LinkedIn mogą mieć na celu budowanie świadomości marki, a także zainteresowanie nią na przykład poprzez wyświetlenia wideo czy odwiedzenie strony. Celem reklamy na LinkedIn może być również konwersja, a więc generowanie potencjalnych klientów, kandydatów zainteresowanych pracą lub konwersja witryny.

Reklamy na LinkedIn a zewnętrzne systemy CRM

Obecnie reklamy na LinkedIn cieszą się dużą popularnością wśród firm aktywnie działających na tej platformie. Jeśli są dobrze skonfigurowane, pozwalają dotrzeć do osób decyzyjnych w interesującej nas branży. Dodatkowo łatwo można je dostosować do indywidualnych oczekiwań klienta, dotyczących między innymi optymalizacji, konwersji, a także długości trwania kampanii oraz jej budżetu.

Coraz większą popularnością cieszą się jednak również zaawansowane narzędzia wspierane przez nowoczesne roboty, które gwarantują jeszcze lepsze wyniki reklamy na LinkedIn. Dzięki ich zastosowaniu przekaz reklamowy trafia wyłącznie do starannie wyselekcjonowanych osób. Takie kampanie umożliwiają również generowanie leadów sprzedażowych. Są więc dobrym rozwiązaniem dla osób, które chciałyby rozwijać swój biznes właśnie przy pomocy tej platformy.

Inteligentne systemy CRM mogą wspierać również inne działania, na przykład w zakresie obsługi klienta czy budowy personal branding. Dodatkowo nad sprawnym funkcjonowaniem kampanii LinkedIn wspieranej przez inteligentne roboty czuwa wykwalifikowany zespół specjalistów. Dzięki temu klient zyskuje pewność, że jego kampania będzie działać prawidłowo, co znacznie zwiększa jego szanse pozyskanie leadów sprzedażowych, zbudowanie świadomości marki czy powiększenie sieci swoich kontaktów.

Najnowsze

Zobacz również