Poznaj program partnerski LeadStar

228

Zgodnie z badaniami CBOS aż 14% Polaków obecnie wspomaga swój budżet dorabiając z wykorzystaniem Internetu. Rozwój technologiczny sprawił, że jest to jak najbardziej realne i dostępne niemal dla każdego. A Ty myślałeś kiedyś o tym, żeby dodatkowo zarabiać w sieci, bez wychodzenia z domu? Słyszałeś może o programach partnerskich, zwanych także sieciami afiliacyjnymi? LeadStar jest właśnie rozwiązaniem tego typu, które wyjątkowo prężnie się rozwija. Co więcej, nie wymaga ono żadnego wkładu finansowego – jedynym warunkiem koniecznym by móc dołączyć do tego programu partnerskiego jest ukończenie 18 lat.

Na czym polega zarabianie w sieci afiliacyjnej LeadStar? Co wyróżnia ten program partnerski na tle konkurencji? Przekonamy się poniżej.

LeadStar – jak to działa?

Lead StarLeadStar to nowoczesny i stale rozwijający się program partnerski, który – jak już zostało wspomniane we wstępie – nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Stanowi on część Grupy AJA Media, która marketingiem internetowym zajmuje się od 2015 roku, a doświadczenie jej pracowników sięga ponad 10 lat. Mowa tutaj więc o legalnie działającej firmie, zarejestrowanej i płacącej podatki w Polsce. Dane użytkowników są bezpiecznie przetwarzane zgodnie z polskim prawem oraz RODO. Program LeadStar tworzą kreatywne osoby, pracujące uprzednio w konkurencyjnych programach, znające zalety i wady systemów partnerskich, a także rozumiejące potrzeby wydawców, którzy szukają zarobku w Internecie.

Jakie kampanie znajdziemy w LeadStar?

W sieci afiliacyjnej LeadStar znajdziemy ponad 500 kampanii związanych z takimi branżami jak:

  • E-commerce
  • Telekomunikacja
  • Motoryzacja
  • Moda i uroda
  • RTV i AGD
  • Turystyka
  • Ubezpieczenia
  • Kredyty
  • Konta osobiste

LeadStar – rejestracja

Program partnerski LeadStar dostępny jest praktycznie dla każdego. Jedynym warunkiem jest ukończenie 18 lat. Zanim jednak przystąpimy do generowania dochodu, musimy założyć darmowe konto w serwisie. Służy do tego formularz rejestracyjny, w którym na początek wybieramy, czy rejestrujemy się jako osoba fizyczna, czy jako działalność gospodarcza – może być również zarejestrowana poza terytorium Polski.

Zależnie od tego, co wybierzemy, system dobierze odpowiedni sposób rozliczania się z nami: albo poprzez zlecenia wypłat, albo poprzez wystawiane przez nas faktury. W następnym kroku podajemy dane osobowe. Są one niezbędne do rozpoczęcia działania w programie partnerskim LeadStar. Dlaczego? Ponieważ sieć afiliacyjna także rozlicza się z Urzędem Skarbowym.

Jeżeli podamy poprawne dane i potwierdzimy rejestrację klikając w link, który pojawi się w wiadomości dostarczonej na podane przez nas konto mailowe, to w ciągu maksymalnie 10 minut otrzymamy wiadomość SMS z hasłem startowym do Twojego własnego panelu partnera.

Jak można zarabiać w LeadStar?

Możemy w końcu zacząć zarabiać. W tym celu należy wejść do katalogu programów (zakładka “Programy” -> “Katalog programów”) i zapoznać się z ofertą LeadStar. Na liście widzimy od razu model i stawkę rozliczenia. Do każdego programu, z którego chcemy skorzystać, musimy dołączyć. Możemy to zrobić na dwa sposoby: klikając przycisk “Dołącz” na głównej liście lub “Zgłoś się do programu” w szczegółach. Większość zgłoszeń jest rozpatrywana maksymalnie w ciągu 10 minut. W zależności od wybranej kampanii wymagane jest spełnienie pewnych warunków, które oczywiście znajdziemy w szczegółach tej kampanii. W razie potrzeby uzyskania dodatkowych informacji zgłosi się do nas Opiekun Programu Partnerskiego.

Po zaakceptowaniu zgłoszenia, otrzymamy wiadomość prywatną w panelu partnera. Od teraz możemy korzystać w pełni z linków i kreacji, które znajdziemy w szczegółach programu. Dwa ważne warunki poprawnego naliczenia prowizji to:

  • należy używać tylko linków, które dostępne są w panelu partnera przy każdym programie,
  • trzeba wyłączyć pluginy typu AdBlock, które mogą zakłócać na naszym koncie poprawność oznaczania i zliczania akcji – bez tego reklamodawca nie będzie w stanie przypisać prowizji do naszego zakupu

Poszczególne modele prowizji

Z jakimi modelami prowizji mamy do czynienia?

Modele prowizjiCPC, czyli Cost Per Click. W modelu tym prowizja naliczana jest za każde unikalne kliknięcie linku/banneru lub wskazanego miejsce na stronie www produktu.

CPL, czyli Cost Per Lead. Model ten polega na tym, iż prowizja naliczana jest za każdy wniosek (lead) dostarczony do reklamodawcy i spełniający określone warunki, do których najczęściej należą: prawidłowo wypełniony formularz, poprawnie zweryfikowane dane oraz zainteresowanie ofertą przez potencjalnego klienta.

CPA, czyli Cost Per Action. Prowizja w tym modelu naliczana jest za konkretną “akcję”, przykładowo zapis do ankiety lub konkursu.

CPS, czyli Cost Per Sale. Model ten oznacza prowizję naliczaną za sprzedaż produktu czy usługi. W Programie Partnerskim LeadStar mamy dwa rodzaje CPS: rozliczany w PLN oraz jako procent od sprzedaży. W przypadku pierwszego modelu CPS dostajemy określoną kwotę za klienta, który skorzysta z naszego linku afiliacyjnego do kampanii. Natomiast w przypadku “CPS %” otrzymujemy konkretny procent od wartości produktów lub usług zakupionych przez klienta.

CPM, czyli Cost Per Mile. Model ten polega na tym, iż prowizja naliczana jest za tysiąc wyświetleń reklamy lub tysiąc wysłanych maili reklamowych.

CPL + CPS to po prostu połączenie prowizji za lead i prowizji za sprzedaż. W tej hybrydzie, prowizja naliczana jest za prawidłowo wypełniony formularz oraz zakup produktu przez klienta. Dodatkowo, jeśli nie dojdzie do sprzedaży, a tylko rejestracji danych, otrzymamy wynagrodzenie za sam złożony wniosek.

CPS + CPA to model, w którym prowizja naliczana jest za sprzedaż oraz za wykonaną przez klienta określoną akcję; albo za samą umowę sprzedaży, jeśli warunki nie zostaną zrealizowane.

Co wyróżnia LeadStar na tle innych programów partnerskich?

Przybliżyliśmy działanie LeadStar oraz modele prowizyjne. Czas na kilka słów o przewadze konkurencyjnej tego programu partnerskiego.

Bezproblemowe i szybkie zlecenia wypłaty

Po pierwsze, warto zwrócić uwagę na niezwykle niski próg wypłaty, który wynosi już zaledwie złotówkę. Wypłatę możemy zlecić w dowolnym czasie. Jeśli tego nie zrobimy, zostanie ona wygenerowana automatycznie w ostatnim dniu miesiąca. Ponadto, transfer pieniędzy ma miejsce w następnym dniu roboczym od momentu zlecenia wypłaty w panelu partnera (lub dostarczenia faktury w przypadku kont założonych na firmę) – co stanowi kolejną bardzo mocną zaletę. Zarobione pieniądze przelewane są bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, wcześniej zdefiniowany w systemie.

Warto tutaj jeszcze dodać, że jeśli szczególnie zależy nam na czasie, to w LeadStar dla osób fizycznych istnieje także możliwość zlecenia przelewu ekspresowego, dzięki czemu uzyskana prowizja pojawi się na naszym koncie już w ciągu 15 minut od jej zlecenia. Z przelewem ekspresowym wiąże się jednak opłata manipulacyjna, zgodna z regulaminem serwisu.

Wyjątkowo korzystny program polecający

Godny uwagi jest także program polecający prowadzony przez LeadStar. W tej sieci afiliacyjnej otrzymujemy 5% od przychodów każdego poleconego partnera, który zarejestrował się za pomocą naszego linka referencyjnego – i to na stałe, bez maksymalnych limitów. Jednak, aby otrzymać z tego tytułu wynagrodzenie, musimy sami zarobić w danym miesiącu przynajmniej 150 złotych. Dodam tutaj również, że ciekawą opcją jest możliwość komunikacji z partnerami zarejestrowanymi przez nasz reflink poprzez wysłanie wiadomości bezpośrednio z systemu LeadStar.

Dodatkowe akcje promocyjne

LeadStar oferuje także wiele dodatkowych akcji promocyjnych. W pierwszej kolejności warto wspomnieć o niezwykle imponującej promocji urodzinowej. Na czym ona polega? W dniu naszych urodzin (lub – w przypadku firm – daty powstania działalności) otrzymujemy dodatkowe 5% prowizji od wszystkich akcji wygenerowanych w tym dniu.

Inna ciekawa promocja nosi nazwę “Czarny piątek” i odbywa się w każdy piątek. Informacje o tym, jakie kampanie będą objęte promocją pojawiają się w piątki o godzinie 00:01, a promocja kończy się zawsze w tym samym dniu o 23:59. Dla akcji wygenerowanych w tym dniu na kampaniach objętych promocją obowiązuje wyższa stawka, która jest dokładnie podana w “Informacjach i komunikatach” dostępnych na naszym koncie.

Trzecią bardzo istotną akcją promocyjną są “bonusy miesięczne”. W tym przypadku promocje na poszczególne kampanie trwają przez cały miesiąc, a informacje których kampanii ta promocja dotyczy, pojawiają się w “Informacjach i komunikatach” dostępnych na naszym koncie.

Warto dodać, iż promocje dostępne są nie tylko dla wydawców, ale również dla klientów, którzy wykonają określoną akcję. Może to być choćby 50 PLN na pierwsze zakupy po rejestracji w newsletterze, 15% rabatu na kolejne zakupy lub po prostu pewna kwota za założenie konta. Lista takich promocji dostępna jest w specjalnej zakładce “Programy z korzyściami”.

Rzetelne rozliczenia i korzystne, realne stawki prowizji

Na koniec warto zwrócić uwagę, iż podczas promowania danej kampanii mamy możliwość śledzić ruch na bieżąco, dzięki rozbudowanym statystykom znajdującymi się w naszym panelu partnera. Co więcej, oferowane stawki wydają się naprawdę realne, a na tle konkurencji często wypadają korzystnie. Dodatkowo, każdą z nich możemy indywidualnie negocjować.

Warto dodać, że choć lista programów już jest bogata, to regularnie się ona powiększa. Ponadto, kampanie działają bez żadnych problemów (o ile tylko będziemy spełniać wcześniej wymienione warunki) oraz zawsze są rzetelnie rozliczane.

Nikogo nie powinno więc dziwić, że w Internecie znajdziemy wiele pozytywnych opinii o LeadStar. Mamy tu do czynienia z naprawdę użytecznym oraz intuicyjnym programem partnerskim, umożliwiającym skuteczne zarabianie w Internecie za pomocą sieci afiliacyjnej. Więcej szczegółów na: https://leadstar.pl/.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments