Jak zadbać o dobre relacje z klientami?

303

dbanie o relacje z klientamiProwadzisz działalność gospodarczą, a może marzysz o własnej firmie, masz już opracowany biznes plan i szlifujesz swoje pomysły? Z pewnością jesteś świadom, jak wiele trudności i wyzwań przed Tobą. Wiele sytuacji w biznesie jest bardzo trudnych do przewidzenia, a sytuacja zmienia się dynamicznie. Przerost biurokracji, częste zmiany prawa i przepisów podatkowych, spore obciążenia na rzecz państwa, spore wymagania klientów i bacznie obserwująca nas konkurencja. Słabszy miesiąc, mniejsze dochody, czy chwilowe trudności finansowe nie zwalniają nas z obowiązków wobec kontrahentów, pracowników i państwa. Trzeba mieć nerwy ze stali, jasny umysł i umiejętnie dobierać narzędzia, które pomogą nam w pracy.

Sporo wyzwań czeka nas w komunikacji z klientem, który ma spore oczekiwania i czasem zaskakujące nas wątpliwości. Jednak dobre relacje z klientami to podstawa sukcesu działalności gospodarczej w każdej branży. Trzeba zatem dobrze szukać rozwiązań, które wspomogą funkcjonowanie Twojej firmy w tym skomplikowanym obszarze, bez zbytniego obciążania budżetu. Jak wybrać spośród wielu propozycji i które narzędzie sprawdzi się najlepiej?

Narzędzie dopasowane do twoich potrzeb

Sieć komunikacji z klientem to dziś bardzo szeroka i rozbudowana płaszczyzna, na której dochodzić może do wielu komplikacji i nieporozumień. Jest to złożony system obejmujący zarówno korespondencję mailową, obsługę telefoniczną, czaty, infolinię, obsługę Messengera, IVR czy helpdesk. Skuteczne funkcjonowanie na wszystkich tych polach jest działaniem wymagającym nie lada umiejętności i pomocy profesjonalistów.

Wiele razy zdarzają się problemy z odebraniem wszystkich połączeń od naszych klientów, a prywatne skrzynki mailowe nie spełniają dobrze roli poczty firmowej i nie pozwalają wykorzystać potencjału, jaki drzemie w pracy zespołowej. W najgorszym wypadku wiąże się to ze stratą klientów i zysków.

Jak dbać o relacje z klientami

Jak zatem usprawnić obsługę klienta tak, by zawsze był on obsłużony na najwyższym poziomie? Wychodząc naprzeciw tym wszystkim wyzwaniom w zarządzaniu relacjami z klientem stworzono elastyczne i dopasowujące się do potrzeb Twojej firmy rozwiązanie, jakim jest system Thulium. Składa się na niego kompleksowa obsługa klienta – czyli infolinia, helpdesk, czat, IVR oraz program do reklamacji.

Obsługa zamówień na każdym etapie

Wraz z Thulium zwiększysz konwersję w sklepie internetowym dzięki profesjonalnej obsłudze i wychwyceniu wszelkich możliwości skutecznego kontaktu z klientami. Tworząc unikatowy helpdesk zaprojektowano efektywny system, który jest wielokanałowym hubem komunikacyjnym e-commerce.

Nie tylko jest to doskonałe narzędzie do usprawnienia obsługi klienta poprzez przejrzysty system zamówień. Jest to także doskonały program do reklamacji, który zapewni Ci sprawne i satysfakcjonujące zajęcie się klientem, który ma wątpliwości co do naszego produktu. Spięcie systemu Thulium ze swoimi narzędziami zapewnia ci uszczelnienie komunikacji z klientem i obsłużenie go tak, by był zadowolony, nawet, gdy składa reklamację. Musisz mieć pewność, że strona internetowa twojego sklepu skutecznie zachęca do zakupu, ale też pozwala sprawnie na wymianę lub reklamację.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments