Prowadzisz działalność gospodarczą, a może marzysz o własnej firmie, masz już opracowany biznes plan i szlifujesz swoje pomysły? Z pewnością jesteś świadom, jak wiele trudności i wyzwań przed Tobą. Wiele sytuacji w biznesie jest bardzo trudnych do przewidzenia, a sytuacja zmienia się dynamicznie. Przerost biurokracji, częste zmiany prawa i przepisów podatkowych, spore obciążenia na rzecz państwa, spore wymagania klientów i bacznie obserwująca nas konkurencja. Słabszy miesiąc, mniejsze dochody, czy chwilowe trudności finansowe nie zwalniają nas z obowiązków wobec kontrahentów, pracowników i państwa. Trzeba mieć nerwy ze stali, jasny umysł i umiejętnie dobierać narzędzia, które pomogą nam w pracy.
Sporo wyzwań czeka nas w komunikacji z klientem, który ma spore oczekiwania i czasem zaskakujące nas wątpliwości. Jednak dobre relacje z klientami to podstawa sukcesu działalności gospodarczej w każdej branży. Trzeba zatem dobrze szukać rozwiązań, które wspomogą funkcjonowanie Twojej firmy w tym skomplikowanym obszarze, bez zbytniego obciążania budżetu. Jak wybrać spośród wielu propozycji i które narzędzie sprawdzi się najlepiej?
Narzędzie dopasowane do twoich potrzeb
Sieć komunikacji z klientem to dziś bardzo szeroka i rozbudowana płaszczyzna, na której dochodzić może do wielu komplikacji i nieporozumień. Jest to złożony system obejmujący zarówno korespondencję mailową, obsługę telefoniczną, czaty, infolinię, obsługę Messengera, IVR czy helpdesk. Skuteczne funkcjonowanie na wszystkich tych polach jest działaniem wymagającym nie lada umiejętności i pomocy profesjonalistów.
Wiele razy zdarzają się problemy z odebraniem wszystkich połączeń od naszych klientów, a prywatne skrzynki mailowe nie spełniają dobrze roli poczty firmowej i nie pozwalają wykorzystać potencjału, jaki drzemie w pracy zespołowej. W najgorszym wypadku wiąże się to ze stratą klientów i zysków.
Jak zatem usprawnić obsługę klienta tak, by zawsze był on obsłużony na najwyższym poziomie? Wychodząc naprzeciw tym wszystkim wyzwaniom w zarządzaniu relacjami z klientem stworzono elastyczne i dopasowujące się do potrzeb Twojej firmy rozwiązanie, jakim jest system Thulium. Składa się na niego kompleksowa obsługa klienta – czyli infolinia, helpdesk, czat, IVR oraz program do reklamacji.
Obsługa zamówień na każdym etapie
Wraz z Thulium zwiększysz konwersję w sklepie internetowym dzięki profesjonalnej obsłudze i wychwyceniu wszelkich możliwości skutecznego kontaktu z klientami. Tworząc unikatowy helpdesk zaprojektowano efektywny system, który jest wielokanałowym hubem komunikacyjnym e-commerce.
Nie tylko jest to doskonałe narzędzie do usprawnienia obsługi klienta poprzez przejrzysty system zamówień. Jest to także doskonały program do reklamacji, który zapewni Ci sprawne i satysfakcjonujące zajęcie się klientem, który ma wątpliwości co do naszego produktu. Spięcie systemu Thulium ze swoimi narzędziami zapewnia ci uszczelnienie komunikacji z klientem i obsłużenie go tak, by był zadowolony, nawet, gdy składa reklamację. Musisz mieć pewność, że strona internetowa twojego sklepu skutecznie zachęca do zakupu, ale też pozwala sprawnie na wymianę lub reklamację.